Ep.14-little wolf

284 17 0
                                    

את יותר משוגעת מאמא שלך.

המשפט הזה הידהד בראשי שניות ארוכות,לקחתי נשימה אדוכה וניערתי את ראשי.

שמעתי אנקות כאב מאחוריי,הסתובבתי במהירות לבחורה השוכבת מדממת בסמטה החשוכה ליד המועדון של דומיניק. ניגשתי אליה והנחתי את ראשה על ברכיי,היא בכתה מכאבים ונשמה בכבדות.
״מה השם שלך?״ שאלתי בשקט,
״לוסי.״ ענתה ביבבה,ליטפתי את פניה המזיעות,
״מה קרה לך?״ שאלתי שוב,״דקרו אותי משום מקום עם סכין טבולה בתמצית לוטוס,ואז הזריקו לי נוזל שהורג אותי תוך 12 שעות ו-ועכשיו אני במצב הזה,אני גוססת.אני חיה כבר 649 שנים ולא היה שום דבר שיכל לעצור אותי,הייתי אגדה.״ סיימה את דבריה והשתעלה בכבדות.החומר הכחול הזה,מה הסיכוים שזה הרעל שלי?
״הכרת את ליאנה גריי?״ שאלתי והיא פערה מעט את עיניה.״היינו חברות טובות,אני היא ומריה.צמד קטלני ובלתי נפרד, עד שליאנה נכנסה להריון,היא עזבה את האזור ומאז לא שמעתי ממנה,אך אני יודעת שהאגדה נהרגה. האבות הקדומים קיללו אותה,על החטא שהיא עשתה. מריה היא אשת זאב,לא שמעתי ממנה כמה עשרות שנים.״ אמרה והתיישבה כנגד הקיר מוציאה בחדות את הסכין שבבטנה.״את יודעת מה הזריקו לך?״ לא הפסקתי עם השאלות והתיישבתי לידה. ״כמובן,אני מכירה את הנוזל הזה מקרוב,זה הארס שלה,של החברה הכי טובה שלי,אין לי שמץ איך אנשים השיגו אותו.יש לו תרופה אחת וזה הדם של עצמה,וכפי שאת מבינה אני לא יכולה להשיג את זה יותר. הדרך היחידה היא לנסות להשיג את דור ההמשך שלה,אם הוא קיים והיא לא רצחה אותם בלידתם.אלו תאומים,רק לאחד מהם הקללה עברה.״היא סיפרה וסיפרה והבנתי שיש לי הזדמנות להציל אותה.״זה לא היה הארס של ליאנה.״ הצבתי,היא הרימה גבה ונשמה עמוק.״לא יכול להיות שלא,אני מכירה את הריח המרקם והצבע. היא היחידה מסוגה.״ אמרה בחשד.״תני לי לעזור לך.״אמרתי ונשכתי את מפרק ידי דוחפת לה אותו לפה. היא הופתעה והתנגדה לרגע אך תוך כמה שניות שתתה את דמי בהנאה כאילו הייתה בן אנוש שהלך תקופות רבות במדבר ומצא מקור מים.היא נעצרה והתנתקה ממני, ונשמה עמוק .
״איך לא עליתי על זה מקודם?״ אמרה וחייכה מעט.
״נעים להכיר,אדריאנה גריי.״היא הסתכלה עלי בחום וחיבקה אותי.

״אני אעזור לך להגיע הביתה.״אמרתי לה ועזרתי לה לקום,הרמתי אותה על גבי ונתתי לה לכוון אותי.

השכבתי אותה על הספה הראשונה שראיתי בביתה הגדול,"אני מאמינה שיש לך ידע נרחב על יצורים על טבעיים.״ צפיתי בה מחליפה את בגדי בזהירות,היא לא נרתעה ממני מה שהרגיע אותי,רוב האנשים שאי פעם הכרתי נרתעו ממני,גם כשהייתי אנושית.
היא הנהנה והוציאה תחבושות ממגירה כלשהי.
היא החלה לחבוש את בטנה הפצועה ולספר לי כל מה שארצה לדעת עליו.

dirty bloodWhere stories live. Discover now