Я повернулась додому в кращому настрої за два останні тижні. Я нарешті почала активне розслідування. Плювати, що воно поки стоїть на місці. Можливо, завтра все таки щось зміниться. Сьогодні я допитала першого свідка. Вона нічого не бачила і не чула. Можливо, для когось це видалось би підозрілим, та не для мене. Дивлячись їй в очі я зрозуміла, що така мила і невинна жінка не могла так жорстоко когось вбити. Та й мотиву не було. Попереду в мене був день перед зустріччю з ще одним свідком Френком Уільямсом. Хоча він і не був моїм підозрюваним, та я піду до нього в квартиру, а це завжди великий ризик. Всі люди помиляються, не виключено, що цього разу могла помилитися і я. Тож я вирішила взяти з собою виделку. Чому виделку а не ніж? Навіть не знаю, просто я з дитинства боялась брати цю страшну зброю в руки, а вбивство Оскара ще більше посилило цю фобію. А хоча... візьму ніж. Зайвим не буде, та я відчуватися себе безпечніше.
Цей день я вирішила присвятити пошуку мотиву.
Мотив - це невід'ємна частка злочину. Без нього нічого не відбувається на білому світі.
Та який мотив міг бути у вбивці? Оскар був дружелюбним і добрим. Нікому не бажав зла,і ніхто не бажав зла йому. Я навіть не могла уявити яка була причина убивати це янголя.
Мене накрила хвиля ностальгії... Я знову заплакала. Останній мій спогад- як я дивлюсь на годинник, який показує рівно дванадцяту ночі. Та на листочку, що був переді мною величезними літерами чорною пастою написано, і сто разів наведено " помста " . Цей напис трохи був схожий на мій почерк ,та написала його людина, що була значно агресивнішою за мене. Дякуючи психології, яку я вивчала в інституті я відразу зрозуміла це. Та в кімнаті нікого не було. Це дало мені змогу припустити, що коли в мене приступ я значно краще працюю за себе справжню, адже я віднайшла мотив, якого не бачила.
"Ще один приступ..." - подумала я.
Хто ж міг прагнути помсти моєму зайчику?
Годинник показував 10: 30 я мала поспішати, щоб не запізнитись на зустріч з Елізабет.
------------------------------------------------------
Як думаєте, хто вбивця? Чекаю ваших припущень в коментарях.
____________________________________