KARAKTERLER

816 19 18
                                    

1) Balın SOYER
Kolay kolay hüzünlenmez grubun deli dolusudur. Arkadaşları her şeyden önce gelir. Sevmeyi de pek beceremez. Daha doğrusu gösteremez sevgisini.

2) Miray EROĞLU / Minnoş Yarim
Hayatı tiye alır. Sevgililerinden kolay sıkılır. Çalışsa yapacaklar grubundadır. Grubun çılgın manyağıdır. Severse güzel sever. Ama karşısındakinin onu sevdiğinden emin olmazsa o iş yaş.

3) Emir BOLATLI
Okulun reisidir. Egosu ve peşindeki kızlar onu yeterince tanıdık biri haline getirmiştir. Yanlış anlaşılmasın bad boy falan değildir. Sadece fazla ukala ve kendini beğenmiş biridir. Grupta değildir fakat grubun erkekleriyle yakın arkadaştır.

4) Emir SAYGINER
Bolatlı kadar olmasada o da tanıdık biridir. Şu zamana kadar sevgilisi olmayan masum görünümlü bir erkektir. Genellikle platonik takılır. Grupta değildir fakat grubun erkekleriyle yakın arkadaştır.

5) Enes DEMİR
Her önüne gelene çıkma teklifi eden, ayran gönüllü tabirinin hayat bulmuş halidir. Böylece popüler olacağını sanar. Gruptaki çoğu kişi ondan pek hoşlanmaz. Miray'ın eski sevgilisidir.

6) Mısra ÖZGÜR / Akıllı Bıdık
Soyisminin hakkını verir. Erkekler onun doğasına terstir. Sadece grubun erkekleriyle konuşur. Grubun akıllı bıdığıdır. Şimdiye kadar sevgilisi olmamıştır ve olmasını da istemiyordur.

7) Kerem ERGİNSOY / Yavşak Mod: On
Her gördüğü kızı güzel bulur ve itinayla yavşar. 'Nefes alsın yeter' onun tek ilkesidir. Grubun yavşağıdır. Ama grubun kızları onun kardeşi gibidir. Şu zamana kadar iki kişi ile çıkmış istediği sonucu elde edememiştir.

8) Mert SOYLU / Yaşuklu Kütük
Kimseye şu zamana kadar bir şeyler hissetmemiştir. Her kıza 'dünya ahiret bacımsın' ilkesini uygular. Grubun dalgacısıdır. Bir olayı bile ciddiye almamıştır. Sevgili işlerine kendini kapatmıştır. Ayrıca hiç incelikten anlamaz.

9) Egemen YAZGI / Kaçak Jojuk
Gruptan biridir fakat okulla pek arası yoktur ve okulu asmayı çok sever. Grubun kaçağıdır. Sevgili konusu fazla karışıktır. Genellikle sevgisi karşılıksız kalır. Anlayacağınız platonik takılır.

10) Burak SEZER
Kendi çapında yakışıklı sayılabilir. Bolatlı ve Saygıner ile yakındır ve aynı zaman da grupla da. Sevgili konusunu sır gibi saklar. Kimse bilmez, en yakınları bile. Ayrıca okul yüzme yarışmalarında temsil eden iyi bir yüzücüdür.

11) Hira DAĞDELEN
Okulun, kendini popüler sanan malıdır. "Sevgilim var" diye götü atmosferdedir. Grup tarafından pek sevilmez. Vakti zamanında Bolatlı ile çıkmıştır.

12) Sara BEKDEMİR
Hira'nın bir numaralı kankisidir. Enes'in eski sevgilisi olduğu için Miray'dan pek hoşlanmaz. Gerçi grupta ondan hoşlanmaz.

13) Kağan CEYLAN / Çocukluğum
Balın'ın çocukluk arkadaşı ve aynı zamanda manevi abisi gibidir. Babasından kalan marketi vardır. Zorlu bir hayatı olsa da asla pes etmemiştir. Tek derdi sevdiği kızın babasına olan borcunu ödeyebilmek.

Ben karakterleri hangi ünlü yapsam diye çok düşündüm sonra dedim ki bunlar olsun ama herkes istediği şekilde hayal edebilir. Bunlar temsilidir, bu kadar yakışıklı ve güzeller bir arada bulunamaz diye düşünüyorum😂 Her neyse diğer karekterleri de ilk bölümde atacağım o zaman bakabilirsiniz. Bunlar daha ön planda olacaklar.
Sizi seviyorum..

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayıııınn.

Not! Yanlarında yazanlar (Minnoş Yarim vs) WhatsApp da kayıtlı oldukları isimlerdir.

Okulun ReisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin