f o u r

1.1K 236 66
                                    

'Seo Changbin POV.

Aku singgah ke kedai yang selalu aku pergi baru-baru ni. 7 eleven. Tah kenapa, sejak aku jumpa si Yoora tu, aku selalu gi 7e.

Aku pergi ke bahagian mi segera.

"Eh, Changbinnie? Kita jumpa lagi jodoh"

"O hai"

Balasku sambil mencari ramen.

"Kalau nak balas tu, pliss tengok aku yang cantik ni"

"Errr.. plis jangan perasan melebih"

"Lantak akulah. Weyh jom makan ramen kat taman"

Aku hanya mengangguk.

--

Aku ngan Yoora berjalan ke taman sambil memegang mangkuk ramen yang panas sebab kitorang letak air panas. Nak bagi ramen tu kembang.

Kami duduk di sebangku kerusi di taman sunyi itu. Sorang pun takde. Yang ada hanyalah kami berdua.

Berdua-duaan weyh (๑ิټ ิ).

Sementara tunggu ramen tu kembang, aku sembang ngan Yoora

"Changbin, bukak lah topi kau tu. Semak duh aku tengok. Jangan risau lah, sini takde orang so, aku sorang je boleh tengok kehenseman kau"

Ehek aku ingat aku sorang je yang perasan aku hensem (๑ิټ ิ).

"Tak nak lah. Takut nanti kau pengsan pulak tengok kehenseman aku"

Yoora buat muka annoying.

"Takdenye aku nak pengsan tengok kehenseman kau. Hanya anak lai sahaja yang hensem di dalam hatiku"

"Oooo takpe, tak caye"

Balasku sambil membuka topi.

Yoora pandang aku.

Bayangkan betapa hensemnya aku sekarang.

Yoora pegang pegang kepala dia.

"Skfkebdisk apa ni!!! Anak lai tak boleh kalah!!"

"Kan aku dah cakap yang aku hensem dari anak lai tuh"

"Eh masa bila kau cakap. Aku rasa an, kau patut pakai balik topi kau tu sebab kau nampak tak hensem bila takde topi MUAHAHAHAHA"

"Kau an, pliss jangan gelak centu. Muka kau siyes nampak hodoh gila macam puteri katak. Sedap ii cakap aku tak hensem. Majuk ah"

Aku pura-pura merajuk.

"Alolo janganlah merajuk, Changbin. Changbinnie? Binnie? Trashbin? MUAHAHAHA"

Aku suap ramen kat mulut witch durjana ni.

"Ohok ohok"

"Ahahahaha padan muka tersedak. Tulah sapa suruh ejek nama aku agi"

Tengah syok-syok aku gelak, tiba-tiba ramen dari dalam mulut Yoora tersembur ke mukaku yang peloles ini.

"Sorry weyh, siyes aku tak sengaja gile. Tulah sumbat aku ramen agi padan muka"

ಥ_ಥ sesiapa, tolong tabahkan aku.

*

putus, changbin.Where stories live. Discover now