neljä

777 137 36
                                    

Ai että blondin pitäisi muka kertoa oma nimensä ja tiedekuntansa anonyymille seinäntahrijalle? Toisaalta olihan tämä itsekin seinänsotkija, jos tarkemmin mietittiin. Hänhän tämän viestiketjun oli itse omasta tahdostaan aloittanut. Ei hän kuitenkaan nimeään halunnut kertoa, sittenhän kaikki tunnistaisivat hänet. Ensimmäisen kirjoituksen idea oli vain purkaa oloaan anonyymisti vessaan, jotta edes joku saisi kuulla, etteivät suinkaan kaikki opiskelijat tuossa yliopistossa voineet hyvin. Vaikka Jimin – nimi, jota kultakutri kantoi – oli melko yleinen nimi, hänet saatettaisiin silti tunnistaa, ja sitä tuo poika ei halunnut. Ei hän halunnut avautua ongelmistaan sentään omalla nimellään ja vieläpä koko yliopistolle!

Jimin otti kuitenkin kynän käteensä ja kirjoitti itsevarman hymyn kera:

 »Sinulla on tylsää ja heittelet noppaa. Kuinka monta kertaa putkeen sinun on VÄHINTÄÄN heitettävä noppaa, jotta todennäköisyys, että saat ainakin yhden kuutosen, on yli 83%? Noppa ei ole painotettu.

Kutsutaan oikeaa vastausta vaikka kirjaimella n. Mun etunimen ensimmäinen kirjain on latinalaisten aakkosten n. kirjain. ;)

Ehkä tää jo vastaa sun kysymykseen mun pääaineesta! Olit siis oikeessa siinä, että oon luonnontieteilijä. Älä kuitenkaan kirjoita oikeeta vastausta tai kirjainta tähän seinälle sentään. Saa nähdä, onnistutko ;)»

Jimin lähti vessasta mahdollisimman huomaamattomasti kotia kohti muikea hymy kasvoillaan.

Wallflower ⇢ m.yg × p.jm ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt