alkusanat

1.1K 112 11
                                    

Hei, ja kiitos, että löysit ja avasit tämän kirjan! <3 Tervetuloa lukemaan!

Tämä lyhyt, 11-osainen tarina koostuu myös lyhyistä luvuista, ja olen kirjoittanut tarinan kaikki luvut jo valmiiksi varastoon. Luvut julkaistaan tästä syystä ripeään tahtiin, noin joka toinen päivä.

Tarina on juoneltaan ja kerronnaltaan vähäeleinen ja poikkeaa hieman tavallisesta kirjoitustyylistäni, mutta toivon silti, että sitä on ilo lukea! :) Voi kestää muutama luku, ennen kuin siihen pääsee kunnolla sisälle, joten ethän käänny kannoillasi heti ensimmäisen luvun kohdalla!

Tarina perustuu osittain tositapahtumiin, joskin vain löyhästi. Tosielämän tapahtumista on lähinnä otettu vain inspiraatiota. Joidenkin tässä kirjassa esiintyvien  vessakirjoitusten sisällöt ovat kuitenkin sellaisenaan, sanamuotojaan myöten, ihan oikeasti löydettävissä vanhan lukioni vessoista omien kirjoitusteni luota, kun tuntemattomat kanssaopiskelijani ovat vastanneet tai kommentoineet niitä.



Pidemmittä puheitta, lämpimästi tervetuloa! Kommentoiminen, votettaminen ja mielipiteiden kertominen on paitsi sallittua, myös hyvin toivottavaa! :) Lukujen perään ei tässä tarinassa tule niitä mun kuuluisia loppuhöpinöitä, joissa sanon aina ne samat asiat, joten sanon nyt sen jo tässä alussa.

Ensimmäinen luku tulee pian, joten kannattaa lisätä tämä kirja jo valmiiksi kirjastoon! :)

Wallflower ⇢ m.yg × p.jm ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant