A Titkos Titok

39 1 0
                                    

A dokumentum az asztalon hevert és csak a gyertya fénye világította be mint hogy világos lett volna hogy mit akar az FBI vagy a CIA. Jason neki kezdett olvasni és egyre jobban érezte hogy ez már nagyon régóta nincs rendbe a kórházzal. Az első dukomentum 1953 szeptember 25-én jegyezték le. A jegyzetek nagy részében a CIA parancsára a hadseregtől véletlen szerűen ki választott közkatonákon teszteltek különböző szteroiddokat és drogokat. A második lapott kezdte olvasni. "A szovjet agy mosott kémek miatt fel szólítom a kórház fő orvosait hogy a küldött közkatonákon végezzék el az Y és YZS vegyületeket illetve transzplantációkat mely ki terjed a vese a haránt csikolt izmokra. A beavatkozásokhoz alkalmazható erőszak illetve egyéb eszköz... Le sokkolta hogy a nyomozati szervek keze is benne van. Nem csak egy dokumentum tömböt talált Jason hanem több szekrénnyit. Az utolsó után kezdett kutatni amelyet meg is talált. Több mint 150 oldalas beszámolók és jegyzetek voltak amely 1989 május 9-én adták ki mely érdekes módon több és több lapjain a drogok vegyületét és a transzplantáció részleteit írja de az utolsó 5 lap még is hiányzott. Jason esze veszettül keresni kezdte de egyszer csak kiabálást hallott.
-Erre van az féreg erre van!!
Kezdték meg az ajtó betörését. Jason be pánikolt így az ablakra tekintett. Az aktát rögtön el tette és ki nyitotta az ablakot ki tekintet és a szédítő magasság mellet az eső is verni kezdte Jason eszét. Szakadt az eső és csak szakadt. Jason ki mászott és az ablak párkányba kapaszkodva kezdett mászni. Nyálkás hideg és keskeny volt a szegély. Szerencsére Jason egész jó erőnlétbe van és így meg tartotta súlyát. Mikor hallotta hogy betörték az ajtót az üldözi látták hogy az ablakon át menekült de a sötétnek hála a ki tekintő alak nem látta Jasont de Jason igen egyik kezében melyel tartotta magát mintha infúziós csövek voltak be kötve csuklójába amely fel tekerve haladt a melkasához. Sűrű folyadék lehetett benne nem lehetett át látni rajta. A homlokán szintén varratok voltak és szeme helyen egy éjjel látó csővolt be műtve. Erősen látszódott hogy a kemény drogok és a szteroidok mit műveltek. Az ápoló nem sokat nézelődött vissza is ment és keresték tovább Jasont. Lassan mászott az ablak párkányon de egyszer egy festék állványba ütközött hol meg is pihent. Az eső csak esett Jason pedig lassan és lassan le ereszkedett míg a talajhoz nem ért. Körbe nézett de ez csak egy köztes udvar volt két épület között. A harmadik és második emeleten nagy volt nyüzsgés biztos volt benne hogy őt keresték. Jason be ment a vele szembe lévő épületbe de bár ne tette volna. Egy torna terem szerűségbe találta magát hol méterenként voltak felakasztva holt testek. Többje beteg volt de tálat némi egyen ruhás rendőrt és katonát. Egyre jobban érezte nincs ki út.

A fény ki huny OutlastDonde viven las historias. Descúbrelo ahora