İlk Mesaj

6K 228 265
                                    

Sasuke'nin ağzından;

Sonunda onun numarasını buldum. Ama ona ne yazıcağımı bilmiyorum. Ya da yasam mı onu bile bilmiyorum. Numarasını zaten zar zor buldum. Bulucam diye canım çıktı. Ama buna değerdi tabikide. Neyse şuanda evde o kula gitmek için hazırlanıyorum. Herşeyim mükemmel olmalı. Ne kadar onunla konuşmak istesemde konuşamam. Buna cesaretim yok. Şuanda saçımı yaptım ve evden çıkıyorum. Gerçekten tek başına bir evde yaşamak zor ve SIKICIII... Şuan okulun önüne geldim ve etraf gerçekten çok kalabalık. Bir kere okul sıkıcı neden geliyosunuz. (Yazar: haklı. kesinlikle katılıyorum) ayrıca sanki çok zekisiniz de geliyosunuz okula. Neyse ne...

Sakura'nın ağzından;
Sasukeyi gördüm bahçenin ordaydı. Her zaman ki gibi çok yakışıklıydı. Hmmm acaba bugün onu bir yerlere mi çağırsam??? (Y: çağırma canısı Sasuke bir kere Naruto ya ait tağam mıı) napsam acaba hmm sanırım Luna Park a davet edicem. Hahahaha yaşasın umarım kabul eder ya (*fangril çığlığı) Hemen şimdi sasuke'nin yanına gitmem lazım.

Sakura: Sasuke'kyunn

Sasuke:(geldi gene tipini siktiğim) Ne var Sakura?

Sakura: Eee ... şey....bu gün b..benle lunapark a gitmek ister misin?

Sasuke:Hayır neden senin gibi biri ile gitmek zorunda olayım?

Uzaklardan Naruto görünür... (Y: sonunda amk)

Naruto: Sakura'channn napıyorsun??? Gene mi Sasuke nin peşindesin?

Sakura: (gene geldi mal) Sanane ayrıca peşimi bırak tamam mı

Naruto: Neeee neden amaaaa

Sasuke: Lütfen kavganızı başka yerde yapın. (Lütfen sert çevirme)

Naruto: (kısık bir sesle) Sanki senin yanında kavga etmeye çok meraklıydım ben hehh.

Sasuke: (içinden:al işte Sakura hepsi senin yüzünden neden bu kadar yalak olmak zorundasın ki mal)

Yazar'chanın ağzından;
Onlar kavga ederken ders zilli çalar ve 3 de kendi sınıflarına geçer.

Ve burda da biter...
                                   To be continued...

Narusasu (Hentai Sasuke muhahahahhahaha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin