Sasuke'nin Sınıfa Gelişi

3.3K 177 259
                                    

Sasuke' nin ağzından;

Ne sikime beni engelledi ki şimdi! Onla nasıl konuşcam ben şimdi yaaa sıçıyım böyle işin içine. Fufffff acaba yeni bir numara mı alsam? Neyse ders çalışmam lazım. Notlarım düşerse müdür o sınıftan alır beni!

Yazar' chanın ağzından;

Gece olur ve herkes derin bir uykuya dalar. Biri hariç Naruto derin düşüncelere dalmış. Ona mesaj atanın kim olduğunu düşünmek ile meşguldü. Derken sabah olur.

Naruto'nun ağzından;

"Alarm sesi"(Naruto yataktan düşer ve kafasını vurur.)

Naruto: İttteeeee aaağğhh kafam kafam kanıyo mu? Ühühühühühühü sabah kalkmanın en kötü yolu. Mesela şöyle yanımda yarı çıplak geceden kalma bir Sakura'chan🤤🤤 hehehehe (Y: Ben senin düşünce ne sokıyım Naruto. O yanında yarı çıplak olması gereken sasuke bi kere tâmm mı! Heh) Sanırım dün bana kimin mesaj atığını düşünürken uyuya kaldım. Kim ki o Allah'ın belası? Yare yare uğraşamam!

Yazar'chanın ağzından;

Naruto bunu düşünürken birden aklına çok zekice bir fikir gelir. Salak gibi görünmesine rağmen gerçekte zeki olan bir insandır kendileri. Aklındaki fikri iyice planlayıp şekillendiren Naruto duş almaya gider. Bu arada Sasuke;

Sasuke'nin ağzından;

(Esneme sesi) Belini kaşıyarak lavaboya gider. Tuvalette girer ve yıkanıp çıkar.
Sasuke'nin ağzından;

Hmmm bu iyi geldi. (Saate bakar) sanırım hazırlansam iyi olucak.

Yazar'chanın ağzından;

Herkes hazırlanmış ve evlerinden çıkmıştır. Özellikle Sasuke; Bu gün 2/D sınıfına geçiceği için iyice bi hazırlanmış ve parfümünü sıkıp çıkmıştır.Bi vakit sonra...Okul önünde Sakura "Sasuke ve Naruto'yu görür"

Sakura: Sasuke'kyunn

Sasuke: (Ahh ne diye ilk senle karşılaşıyorum ki) Ne var Sakura?

Naruto: Oooo Sakura'channn

Sakura ve Sasuke aynı anda ona bakar. Sasuke içten içe sevinirken(tabi ki de belli etmeden) Sakura yüzünü buruşturur.

Sakura: Noldu  gene Naruto?

Naruto: Eeee ne diye kızıyosun hemen. Sadece selam verecektim. Selam vermekte mi yasak.

Sasuke: (Ewt ona selam vermen yasak. Yasaklıyorummm)

Naruto o anda Sasuke' yi görüp yüzünü buruşturur.

Naruto: Eeee sen de mi burdaydın.

Sakura: Hey Naruto, Sasuke ile doğru konuş!

Sasuke: Bencede Naruto.

Naruto: Senle doğru konuşup napcam ben be! Heh.

O sırada zil çalar, Naruto ve Sakura sınıflarına gitmiş. Sasuke ise hocayı bekliyordu. O sırada hoca gelir ve söze girer;

Narusasu (Hentai Sasuke muhahahahhahaha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin