Bilinmeyen Numara

3.7K 207 333
                                    

Yazar'chanın ağzından;

Sasuke 2/B de iken Naruto ve Sakura 2/D de sınıfındadır. (Canlar bunlar lise 2 ye gitmekte karıştırmayın tamam mı hehehe😁✌)Sasuke ise Naruto'nun Sakura ile aynı sınıfta olmasını kendine yediremez ve bunun için müdür ile görüşmek ister. Tenefüs zilli çaldığı gibi müdürün odasına gelir ve kapıyı çalarak içeri girmek için izin alır.

Müdür: Gir.

Sasuke:(içeri girer ve söze başlar) Hocam müsait iseniz sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum.

Müdür: Tabii ki konu nedir?

Sasuke: Hocam izin verirseniz 2/D sınıfına geçmek istiyorum.

Müdür:(şaşırır fakat hemen düzelerek söze başlar) neden böyle bir karar aldın.

Sasuke: Sınıfım ile iyi anlaşamıyorum ve o sınıfta 2 arkadaşım var.

Müdür: (düşünceli bir şekilde) hmm anlıyorum. Peki neden olmasın her notu 90,100 olan biri için bunu yapabilirim. Tamam öyleyse ben bugün seni listeye ekletiyim yarında 2/D sınıfına girersin tamam mı?

Sasuke: Teşekkürler sensei.

Sasuke bunu duyduğunda çok sevinir. Çünkü sevdiği insanla aynı ortamda bulunacaktır. Derken Sasuke, Naruto yu bütün gün görmez ve onu bir kez göremeden okul biter. Eve gelir ve kendini yatağa fırlatır. (Y: bende e okuldan eve geldiğimde öyle yapıyom çok güzel oluyo muhahaha)

Sasuke'nin ağzından;

Bütün bir gün onu göremedim. Lanet olsun ya ama yarından itibaren hep onu görebileceğim. Bunu düşündükçe içim bir hoş oluyor. Acaba bugün ona mesaj atsam mı? (Sasuke bunu düşünürken çoktan eline telefonu almış ve ne yazmalıyım diye düşüncelere dalmışken arkadaşmışçasına bir mesaj atmaya karar verir.)

O arada Naruto:
Eve geldim ve karnım çok aç olduğu için hemen buz dolabına koştum.

Hmm acaba ne yesem... (Yüzünü buruşturarak)Hmm sanırım ramen kalmamış. (Dolapları karıştırır) yeyy bi tane kalmış. Hehehe lucky. Şimdi şu kaynatmam lazım.

Yazar'chanın ağzından;
Su kaynar ve kaynadığı gibi hazır ramenin üstüne döker, kapatır ve beklemeye başlar...derken mesaj sesi gelir.

Bilinmeyen numara: Nbr

Naruto: Sende kimsin?

Bilinmeyen numara: Ben mi? Çok mu merak ettin pisicik?

Naruto: Pisicik derken?

Bilinmeyen numara: Hmm sanırım yeni sevgi cümlem!

Naruto: Nasıl bir manyaksın sen be?

Bilinmeyen numara: Sana deli gibi aşık olan bir manyak olabilirim sanırım!

Naruto: Sen kız mısın? Pardon kaba olamak istemem ama lütfen daha fazla yazma tamam mı?

Bilinmeyen numara: Benim kız olduğumu da nerden çıkartın. Her erkeğe aşkını itiraf eden kişi kız mı?

Naruto: Eeee sen erkek misin? Abicim benim erkekler ile işim olmaz!

Bilinmeyen numara: Böyle deme ama sende bana aşık olursan ne yapıcaksın?(Sasuke yide iyice yavşak yaptık hemi)

Naruto: Sanmam. Ayrıca sevdiğim başka biri var!

Bilinmeyen numara: Sakura Haruno mu? O pembe kafa mı? Naruto o seni mutlu edemez. Seni takmayan bir kızdan ne istiyosun ki!

Naruto: Adımı ve sevdiğim kişiyi nerden biliyorsun?

Bilinmeyen numara: Aaaa sana demedim dimi!

Naruto: Neyi?

Bilinmeyen numara: Heh heh heh biz senle aynı okuldanız da ondan. Ayrıca hergün seni izliyorum. Sürekli salak Sakura'nın yanında geziyorsun. Sana diyorum bıraksana o kızı burda seni seven bir insan var sen gitmiş seni sikine takmayan bir kız için dayak yiyorsun.

Naruto: Bu seni ilgilendirmez ayrıca artık yazma senin yüzünden  ramenimi yiyemedim!

*Bu numara sizi engelledi*

Bilinmeyen numara: Sen o kızla mutlu olamayacaksın Naruto. Bunu unutma! 

To be continued...

Narusasu (Hentai Sasuke muhahahahhahaha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin