Bir İpucu

2.9K 154 279
                                    

Sabah olur ve 3'lü uyanır. Herkes her zaman ki gibi yemek yer, dişlerini fırçalar, üstünü giyinir ve tam zamanında çıkarlar. Herkesin kafasında farklı bir düşünce vardır;

Sakura: Acaba bugün Sasuke-kun ile konuşabilecek miyim?

Sasuke: Naruto bana iyi geceler dedi. Ağğhh çok mutluyum. Hemde biraz utanç verici. *//////*

Naruto: Sanırsam elimde bir, iki ipucu var. Birincisi" O da benim gibi bir 2. Sınıf. " ikincisi " Hocalar ona çok çalışkan diyormuş. " Sanırım kendisi bir inek? Bilemedim kullandığı kelimeler hiçte inek miş gibi gelmedi. Sanırım yoldaykende bir mesaj atmayı deniycem.

Naruto: Nbr

Sasuke telefonun mesaj sesini duyar ve bakar. Naruto'nun ona okula giderken mesaj atmasının anormal olduğunu anlamış, düşündüklerinin bu mesajla doğruluğunu onaylamış. Naruto onu arştırıyormuş. Ama susmuş. Çünkü her şekilde onunla konuşmak güzel hisetiriyormuş.

Bilinmeyen numara: Hoo sen bana yazarmıydın Naruto-kyunnn

Naruto: Hmm o zaman yazmayım.

Bilinmeyen numara: Öyle demk istememiştim. Sadece şaşırdım o kadar. Ben iyiyim peki ya sen?

Naruto: Bende iyiyim okula mı gidiyosun?

Bilinmeyen numara: Benimi araştırıyosun?

Naruto: Hayır ne alaka?

Bilinmeyen numara: Çok kötü bir yalancısın ama seni suçlamıyorum bana da biri böyle mesaj atsa durmadan bende araştırırdım. Ewt, ewt okula gidiyorum.

Naruto:(Demek yalan söylemiyormuş.) Demek harbiden de okula gidiyorsun.

Bilinmeyen numara: Sana söylediğimi hatırlıyorum. Aynı okula gidiyoruz.

Naruto: Buna emin olamam değil mi?

Onlar konuşurken ikiside neredeyse okulun önüne geldiklerini fark eder ve birbirlerine "Bye Bye" yazıp telefonları kapatırlar.Sasuke mesajlaşmayı kestiği için kötü hissediyormuş ama eğer Naruto onu yakalarsa ondan iğreneceğini düşünüyormuş. Ve bu durum Sasuke'nin hiç hoşuna gitmiyormuş. Onunla ne kadar çok yazışmak istesede yüzünü de görmek istiyormuş. O sırada her zaman olduğu gibi 3'li bahçenin önünde görülmüş.

Sakura: Sasuke-kyunnnn (Y: Sen ciyaklama sesine soktuğumun!)

Sasuke: (Anlamıyorum abi neden her sabah ilk bu ciyaklayan malı gördüğümü)  Ne var Sakura? Sabah sabah kafamın dininde ciyaklama!

Sakura: Ne sesim o kadar mı çirkin!!!

Sasuke: Ewt, ewt öyle!!!

Sakura: *gözleri dolar*

O sırada Naruto düşünceli düşünceli gelir. Sakura'Nın neredeyse ağlıyacağını fark eder. Birden Sakura göz yaşlarını tutamaz, yanağından bir kaç damla kaydığını fark edince hemen koşarak tahminleri üzeri kızlar lavabosuna doğru koşmaya başlar. (Y:yok amk erkekler lavabosuna koşacak)Naruto ne diyeceğini bilmez Sasuke ise neden ağladığını çözemez. (Y: mal senin yüzünden ama siktir et kimki o mal boşver sen, sen Naruto 'ya odaklan bebeğim!) Naruto Sasuke 'nin yanına gider ve ;

Narusasu (Hentai Sasuke muhahahahhahaha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin