Sasunaru (başlık bulamadım)

2.7K 142 124
                                    

Sabah saat 8:30 da Naruto nun alarmı çalmaya başlamıştı. Naruto ilk başta pek takmasada sonradan çok sinirine dokunmaya başladığını fark etti.

Naruto:Ağğğ lanet olsun bu alarma! Neden bu saatte kalkmak zorundayım ki? Uyusak olmuyo mu? (Olmuyo malesef Naruto olmuyo bizde istiyoruz bütün gün kıçımızı yayıp yatmayı ama okul yüzünden olmuyor😢)

Naruto oflaya puflaya kalkmış ve tuvalete girmişti. İşini bitirince mutfağa gitti ve cup ramen çıkartı.Ardından ise sıcak su kaynatmaya başladı.Su kaynerkende dolaba gidip kıyafetlerini aldı ve giyinmeye başladı.

O sırada
Sasuke ve Sakura dışarda kararlaştırılan yere gelmiş Naruto ve kakashi sensei yi bekliyolardı.Sonra Sakura dayanamadı ve;

Sakura:Bence Naruto daha gelmez kakashi sensei den bahsetmiyorum bile.

Sasuke:Sanırım haklısın şu ahmak varya...


Sakura:Bence hiç beklemeyelim ve Naruto yu almaya gidelim. Sence?

Sasuke:(Derin bir nefes alır) Hmm sanırsam haklısın. Biz almaya gitmezsek bunun geleceği yok.

Bu şekilde kararlaştırdıktan sonra hazırlanıp Naruto nun evine doğru yürümeye başladılar. Naruto ise giyinmiş ve cup ramene kaynayan suyu koyup ramenin olmasını beklemekle meşguldü. Karnı sürekli gurulduyordu. O kadar açtı ki midesi bir türlü susmak bilmiyordu. En sonunda göz ucuyla bakmaya karar verdi ve olmuş olduğunu gördüğünde  hemen yemeğe koyuldu.

Naruto:İtadakimassss.

Naruto ramenini mutlu mutlu yerken siniri giderek büyüyen sakuradan kafasına yedireceği yumruktan bir habersizdi.
5 dk sonra
Sasuke ve Sakura Naruto nun evine gelmişlerdi.Naruto ise o anda bitirmiş olduğu ramenin çöpünü atmaya hazırlanıyordu.Sasuke ise bi sıçlayışda Naruto nun balkonuna zıplamıştı ve Naruto ya bakıyordu. Naruto ayaklanmıştı. Sasuke tam söze gireceken Sakura hiç beklemeden bağırı verdi.

Sakura:NARUTOOO

Naruto bu bağrışı hiç beklemiyodu ve yerinde sıçlayarak istemeden ağzından ince bir ses kaçırdı. (Yazar bilgilendirmesi hani şu varya loli ler böyle korkunca çığlık değilde ince bi hızlı nefes sesi çıkartırlar ya onu demeye çalıştım. Anlata bildiğim kadar artık idare edin) Sasuke bu durum karşısında dudaklarını hafifçe kıvırdı ve sırıttı.Naruto nun bu hareketini çok tatlı bulmuştu. Naruto arkasını döndüğünde bir çift sırıtan Sasuke ile karşılaştı.

Naruto:Neye gülüyon sen öyle?

Sasuke Kafasını hafif öne eğerek "Biliyomusun sesin aynı küçük kızlar gibi çıkıyo. " diyerek bu sefer alaycı bir gülümseme ile Naruto ya baktı.Naruto ise az önceki olayda istemeden azından kaçırdığı ince ve utanç verici sesi hatırladı. Naruto nun yüzü giderek domateste benziyodu. Hemen arkasını dönerek elindeki ramen çöpünü atmaya gitti. Sasuke nin yüzünü böyle görmesini istemiyordu. Fakat bilmiyordu ki Sasuke zaten onu görmüş ve bir kez daha ne kadar sevimli olduğunu bu sayede hatırlamıştı. Sakura ise balkondan gelen kıkırdama seslerine hayretle dinliyodu.

Sakura:Sasuke bişey mi oldu? Niye bu kadar çok kıkırdıyosun?

Sasuke:Bu seni hiç alakadar etmez.

(Aklıma Kurtlar Vadisi'ndeki Memati geldi ln lglfmgmkd
Anırıyorum😂😂😂)
Sakura Sasuke nin bu sözleri ile bir kez daha Sasuke nin kendisine karşı ne kadar soğuk ve kaba olduğunu hatırladı. Ama sadece ona karşı böyleydi İnoya veya diğer kızlara karşı bu kadar kaba ve soğuk değildi. Ve Sakura nın gözünden kaçmamıştı. Son bir aydır Sasuke Naruto ya karşı çok sıcak kanlı davranıyodu ve ona ise çok soğuk kanlı. Aslında tam tersi olması gerekmez miydi? Sasuke Sakura ya karşı sıcak kanlı davrancak ve Naruto da Sakura yı sevdiği için ona soğuk kanlı davranacaktı. Fakat bakıldığında durum tam tersiydi. Ama Sakura bilmiyordu ki Sasuke nin Naruto dan hoşlandığını.O sırada Naruto çöpünü atmış ve  ayakkabılarını giymeye gitmişti Sasuke de balkondan atlayıp Sakura ile Naruto yu beklemeye başlamıştı.Naruto ayakkabılarını giyince koşarak bizimkilerin yanına gelmişti.

Naruto:Sakura-chan nasılsın?

Sakura daha da çok sinirlenmişti hem Naruto nun gecikmesine hem de Sasuke nin Naruto ya bu kadar sıcak davranmasına. Artık dayanamamış ve sert bi şekilde kafasına bi tane çakmıştı. O kadar sert vurmuştu ki çocuk yere kapaklanmıştı. (*rıspı Sakura*aşar Sakura azına edicem ben bunun sinir oluyom ben bu kıza ya!!! Yalnız kendi yazdığıma sinirlenmem... Müko😁) Sasuke Sakura nın bu yaptığına çok sinir olmuştu. Naruto ise yalpalayarak kalktı. Gözleri dolmuştu ve sert olan alnı bile kanıyodu. Naruto hiç kendini tutmayarak göz yaşlarını saldı. Canı çok yanmıştı. Sasuke nin ise burasına kadar gelmişti. Sürekli durduk yere vurması zaten sinirine dokunuyodu ama şimdi ki yaptığı bardağı taşıran son damlaydı.

Sasuke:Sakura ne yaptığını sanıyosun?Sen kendini ne zanediyosun? Sürekli Naruto ya sebepsiz yere vuruyosun. Bu çocuğun sana ne gibi bi zararı var he? Naruto her defasında susuyo fakat benim burama kadar geldi. Bu çocuk her defasında susuyo diye ona vurabileceğini sanıyosan çok yanılıyosun. Kendini bi b*k sanma hemen. (Yürü be Sasuke kim tutar seni!!!sıç azına böyle onun !!! Görsün anasınınkini)

Sakura Sasuke nin bu sözleri karşısında bişi diyemedi. Çünkü o da biliyodu Sasuke haklıydı. Naruto nun ona hiç zararı olmamıştı. Aksine her zaman bi yararı dokunmuştu.Sakura bu yaptığının yanlış olduğunu gayet iyi biliyodu. Ama bişi diyemedi çünkü Sasuke ona çok güzel laf sokmuştu. Naruto ise şaşkınlıkla Sasuke yi dinliyodu. Evet onun her dediği doğruydu fakat Naruto onun dedikleri yüzünden kendini salak gibi hisetmişti. Sasuke arkasını döndü ve Naruto ya baktı. Naruto da refleks olarak Sasuke ye döndü. Sasuke Naruto yu böyle görmeye dayanamamıştı. Naruto ya ağlamak yakışmıyordu. Ona gülmek her zaman daha çok yakışıyodu. Onu gülümserken gördüğünde o da mutlu oluyodu. Fakat ağladığında o da üzülüyodu.Sasuke Naruto ya doğru yürüdü ve tam önünde durdu. Naruto Sasuke nin suratının asılmış olduğunu  gördü. Sasuke ise alnındaki yaraya bakmakla meşguldü.Yaranın hala durmadan kanadığını görünce suratı daha da asıldı.

Sasuke:Kalka bilir misin?

Naruto Sasuke den destek alarak kalkmaya çalıştı fakat yere kapaklandığı için vücudunun çoğu yerini vurmuştu. Bu yüzden daha kalkmadan yere düştü. Sasuke ise daha da sinirlendi. Sürekli ona kafa tutan tatlı çocuğun bu hale gelmesinin tek sebebi o *altaktı.Fakat Naruto nun yanında olayı daha da büyütmek istemedi. Sasuke Naruto yu kucaklayarak kaldırdı.Naruto ise önce şaşırmış sonra ise utanmıştı. Sakura ise şok olmuştu. Sasuke nin neden böyle davrandığına bi türlü anlam veremiyordu. Geçen aya kadar ikisi de birbiri ile kavga ediyordu. Sakura artık bu ikisini anlayamayacağını fark etmiş ve yaptıkları şeyleri artık sorgulama maya karar vermişti. Sasuke Tsunade nin yanına gitmek için yola koyuldu. Giderken göz ucuyla Sakura ya ölümcül bakışlar attı. Sakura istemeden korkmuş ve geriye doğru yalpalamıştı. Sasuke ise onu hiç takmayarak yoluna devam etmişti.

Yoruldum yeter elim ağrıdı ya😭
Tam 1000 kelime ya . Bu nedir da!
Neyse devamını isterseniz atarım.
Yorum yapmayı unutmayın canem ben kaçar bb

Narusasu (Hentai Sasuke muhahahahhahaha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin