Szeptember felé

17 2 0
                                    

Aug. 20.(szerda)
A hetek gyorsan teltek. Második hete vagyok az otthonban. Most már tudom hogy hatosztályos gimibe fogok járni. Pontosabban a Petőfi Sándor gimnáziumba.
A tancuccokat holnapután vesszük meg. Már alig várom.

Reggel lementem a konyhába. Megint. Ma almát kaptam. A kedvenc fajtámat. (Zöld és savanyú)
Egy óra múlva indulunk a könyvtárba.
A könyvtár a szomszédban volt. Amikor bementünk regisztráltak engem és így már bármikor tudtam kölcsönözni könyveket. Kivettem Szabó Magdától az Abigélt.

Az egész nap: 4/5

Aug. 22.

Juhú! Ma megyünk megvenni a tanszereket.

A papírbolt kétutcányira volt. Amikor bementünk elvarázsolt minket a boltok szokásos hangulata.
Nem lepett meg hogy nem kaptunk semmi extrát. Egyszerre öten lehettünk gyerekek tőlünk. Kaptam kis és nagy alapú hagyományos (semmi minta) füzeteket. Plusz még mindenki választhatott valami kis apróságot. Én egy teljesen fekete radírt választottam.
Ceruzákból is a semmi extrásakat kaptuk. Hát ja nem túl sok de ennyim se volt eddig.

Amikor visszaértünk az otthonban is várt minket meglepetés. Mindenki kapott egy horgolt tolltartót. Egy idős néni horgolta nekünk. Sőt én még egy fekete táskát is kaptam. ( a többiek magántanulók)

Esze izgatottan aludtam el mivel már két hét se volt vissza sulikezdésig és ezzel együtt a szülinapomig.

Tanszerek: 5/5
Táska: 5/5
Lányok: 1/5(még mindig bunkók)

Na hali. Hogy tetszik eddig a történet? Próbálok gyakran írni majd. (•_~)

Egyedül a tömegbenOnde histórias criam vida. Descubra agora