Szeptember 2.(kedd)
Izgatottan keltem fel. Ma fekete cuccokat húztam fel. Ma még nincsenek órák így a táskámat nem kellett bepakolnom. Ezután lementem reggelizni az étkezőbe. Lekváros kenyér volt.
Ma reggel is Szofi kísért a suliba.
Amikor beértem, rögtön a terembe mentem. Még csak Alex, Máté és Peti volt bent.
-Sziasztok.
-Hello.- ezzel le is tudtuk a köszönést.
Leültem hátra a helyemre. Reggel beraktam a Harry Potteres könyvet. Így azt kezdtem olvasni.
,,A Privet Drive 4. szám alatt lakó Dursley úr és neje büszkén állíthatták hogy köszönik szépen ők teljesen normálisak....''Szép lassan szállingózni kezdtek a többiek. Erdei tanár úr is megérkezett. Csapatépítő játékot játszottunk. Itt vettem észre, hogy az albínó Hedvig senkivel sem beszélget. Kirekesztettnek látszik. Szegény. Úgy gondoltam odamegyek hozzá a szünetben.
Kicsöngettek.
Odamentem hozzá.
-Szia. Én Nyeste vagyok.
-Hagyjál békén! Nem érdekelsz.
-Hát jó. Akkor szia.
- ...Nagyon elhagyottnak látszik. De nem
megyek oda hozzá ha nem akarja.
Elkezdek tovább olvasni. Egy kicsit fura a könyv. De tetszik. Mást nagyon nem csináltunk aznap.Hazamentem. (Természetesen Szofival.) Ott aztán elmentem vacsizni. (Brokkolikrémleves, Fasírt krumplival.)
Vacsi után visszamentem a szobámba. Gyorsan lefürödtem, bepakoltam a táskámat, majd usgyi aludni.Kaja: 5/5
Hedvig: 1/5- szegény nagyon elhagyottnak látszik
Harry Potter: 5/5- nagyon tetszik (mármint a könyv XD)Szeptember 3.(szerda)
Reggel gyorsan felöltöztem. Még olvasni is tudtam egy kicsit. Lementem reggelizni. (Tojásrántotta, kenyér, tea.)
Majd elindultam az első igazi sulis napomra.A teremben már ott volt Violet, Levi, Ákos és a Somogyi ikrek.
Nóra és Flóra odajött hozzám.
- Hello én vagyok Nóra és ő pedig a tesóm Flóra.
-Sziasztok.
- Csak jöttünk szólni, hogy még mi sem tudjuk, hogy kik lesznek a tanáraink.
-Itt az a szokás hogy hetedikben az ofőn kívül új tanárokat kapunk.
-A kémia most még nem a laborban lesz.
-Köszi.Hát ezt sem gondoltam volna. Valaki odajött hozzám...
Becsöngettek...
Bejött a tanár.
- Jó napot mindenkinek.
- Jó napot tanár úr.
- Köszöntök mindenkit én Szél Albert vagyok és kémiát tanítok a gimiben. A kémia nem vicc. Ezt jegyezzétek meg. Most pedig olvassuk el a biztonsági szabályzatot.Az óra jó volt, de a tanár elég szigorú. A második óránk angol volt.
-Jó napot gyerekek. Én Bükki Szilvia vagyok.
-Jó napot tanárnő.
-Most nyissuk ki a tankönyvet.A tanárnő egész jó fej. Ezután technika jött, így az osztály különvált.
A fiúkkal Fűrész Péter volt. Velünk pedig Máté Julianna. Az órán megbeszéltük, hogy idén kötni fogunk. Nem mondom, hogy nagy volt a lelkesedés. Viszont a fiúknak egész jó órájuk volt.
A kövi óra német volt. Idén jött be, mint második nyelv. Az órát Fekete Norbert tartotta. Egész jó volt csak még mindenkinek nagyon angolos a kiejtése. Német után biosz jött. A bioszt Erdei tartotta. Csak beszélgettünk. Ezután hittan jött. Hittanórán még nem voltam életemben. Az órát Horvát Krisztina tartotta. Itt is külön voltunk a fiúktól. Nekik Józsa Ferenc tartotta az órát.
Hittan után Matek jött. A matekot Károlyi Áron tartotta. Egész jó volt az óra. Még nem számoltunk.Ezután ebédelni mentünk. (Bableves, lasagne.) Ebéd után én haza mentem. Olvastam egy kicsit, de pár perccel később bejött Szofi.
-Nyeste! Szerdánként közös délután van a közös nappaliban. Kérlek menj fel oda.
-Jó.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egyedül a tömegben
Ficção AdolescenteEgy árva roma lány. Egyedül a sulijában. Új tanuló. Senki nem fogadja be. De aztán...