27 Ekim, 2013

365 46 26
                                    

27 Ekim, 2013

Kapımda ince bir vuruş duyduğumda gelen kişinin annem olduğunu düşünüyordum.

Baekhyun bir keresinde bana eşitsizlik diye bir şey olmadığını söylemişti. İnsanlar farklı zorluk dereceleri yaşarlar ve sadece bir kişinin getirdiği etkilere bağlıdırlar.

Katılmıyordum.

Kendimi pişman olmaktan nasıl vazgeçirecektim bilmiyordum ama unutamıyordum.

7 Ekim, 2013

"Seni çok özleyeceğim." Baekhyun'a sıkıca sarıldığımda kokusunu iyice içime çektim. Baekhyun da kollarını belime sardı ve yüzünü boynuma soktu.

Baekhyun'un bu hafta Kanada'ya gitmesi gerekiyordu. Uzmanlar, Baekhyun konuşurken onu ağrısız hale getirmenin bir yolunu bulmuşlardı. Bu yüzden bir dizi test yapılması gerekiyordu. Baekhyun'un kanseri en nadir olanlardan biri olduğu için hiçbiri tamamen %100 etkili değildi. Ancak Baekhyun bu olasılığı duyduktan sonra hiç tereddüt etmeden kabul etti. Ve benim de desteğim ona tam olmuştu.

"İyi olacağım."

"Biliyorum. Sadece seni çok özleyeceğim."

"Ben de seni özleyeceğim."

"Söz ver. 27 Ekim'den önce döneceksin."

"Söz veriyorum."

Ama sözler kırılmak üzere verilirdi.

9 Ekim 2013

Gerçekten çok heyecanlıydım ve erken kalkmıştım. Bugün özel bir gündü

Kapının çaldığını duyduğumda hızla kapıyı açtım.

Sonunda.

"İyi günler efendim, Park Chanyeol için paket."

"Ben Chanyeol. Nereyi imzalayacağım?"

Teslimatçı sayfanın altını gösterdiğinde gerekli bilgileri aceleyle yazdım.

Paketi kalbime yakın tutuyordum. Kalbim yüksek sesle atıyor ve yüzümdeki geniş sırıtmayı engelleyemiyordum.

Pakedi yavaş yavaş açtım ve en mükemmel şey beni karşıladı.

Avrupa'dan bir Tiffany kutusu gelmişti.

İki adet beyaz altın, ince yuvarlak takılar halinde şekillendirilmişti. Baş harfleri, PC ve PB ve her ikisi de 27 Ekim tarihliydi.

"Sonunda. Düğün yüzüklerimiz."

12 Ekim, 2013

"Jongdae, bu konuda yardımına ihtiyacım var. Lütfen"

"5 dakika, Park. Sana verebileceğim en fazla zaman bu."

"Sen en iyisin."

Aylardır, Lotte World'de çalışan, lise arkadaşım olan Jongdae'ye, birkaç saatliğine Ferris Wheel'i durdurması için yalvarıyordum, böylece Baekhyun'a evlenme teklifi edebilirdim.

Sürekli rüşvet ve yalvarma günlerinden sonra, Jongdae kabul etti. İşinin tehlikede olduğunu biliyordum, bu yüzden kabul ettiği için gerçekten ona minnettardım.

"Sen gerçekten aşıksın, Chanyeol."

"Aşktan daha fazlası."

15 Ekim 2013

Baekhyun'un evine geldim. Annesi beni selamladığında Kyungsoo ve Jongin şaşırmış bir şekilde beni süzdüler. Takım elbise, kravat, elimde bir çiçek ve paled yemek.

yirmi yedi ekim / chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin