Ležel na posteli a na něm si užívala nějáká žena.
Ahoj Beruško. Přidáš se?
Nemohl jsem se vynadívat na ten pohled nicoty v jejich očích. A ten pocit bolesti v její hrudi...
Počkej kotátko zpomal, beruška to má ráda pomalu. Dívka na mě zpomalila a užívala si to ještě více. Byl jsem nahý ve své kocouří přemneně. Jen aby mi ladila rolnička na krku kterou mi dala Marrinetta.
Neřekla ani slovo. Nemusela. Prostě utekla pryč tak jako tenkrát já..
Bylo mi to jedno. Jen jdi užij si tu bolest. Já si to tady zatím dodělám.. A věnoval jsem se dál dívce před sebou..
Nevím kam jsem šla, ale skončila jsem přesně na místě kde jsem ho našla..
Tohle tenkrát cítil ? Takové to bylo ? Ne. Mám pocit že pro něj to tehdy bylo horší. Protože já mu to provedla v jeho největší zamilovanosti, zatím co on mě tímhle trestal naschvál.. I když jistá jsem si tím nebyla..
Neplakala jsem.. Prostě jsem jen seděla a věděla že si vše tohle zasloužím.. Bylo mi jasné že se kletba prolomila... Bylo mi řečeno že mě bude nenávidět a bude mě chtít vidět trpět.. Trpěla jsem..Beruška to má ráda pomalu... Nemohla jsem tu scénu z hlavy setřást... Vidět ho jak ho to baví s někým jiným.. Jak se jí dotýká, dívá se na ni, líbá ji.. Bylo to odporné.. Ale jak jsem říkala, zasloužila jsem si to. Nevím jak dlouho jsem tam byla. Ale věděla jsem jedno.. Takhle to na podruhý neskončí.. Zvedla jsem se s vydala se na cestu k domovu.
Jasněže tam pořád jsou... Věděla jsem že Adrien má výdrž klidně na celou noc..
Bylo divné být v posteli s jinou. Neříkám že to bylo špatné, ale ani z daleka tak dobré jako s Marrinettou. Sám sobě jsem se na chvíli hnusil..Teď jsem stejně pošpiněný jako tehdy ona..
Bůh ví co skym měla za těch tisíc let.. Je to šlapka tak proč si nezkrátit čas když mě hledala.. ne... věděl jsem že my dva s Nathanielem jsme byli jediný...I když mi to na náladě nepřidalo prostě jsme to věděl.. V tom otevřela dveře..Divil jsem se že se vrátila a dívala se na mě s jinou. Já ten pohled skoro nevydržel. Ani by mě nenapadlo tam tenkrát vtrhnout a dívat se na ně.. Ale ona tam stála s klidem v očích..
Asi jsem jí byl vážně fuk když jí to ani tolik nevadilo.. Já v ten den zemřel a proklel ji. Ona utekla na 3 hodiny a vrátila se... Pozvedla luk..Myslela jsem si že to zvládnu lépe.
Ale když jsem přišla spal sní v klidu dál. Ještě se mi přitom díval do očí..
Nevím co mě to napadlo. Ale v ruce se mi objevil můj luk a začla jsem natahovat šíp..Škoda. Byla v posteli moc dobrá zamrmlal jsem. Zabila si mi hračku Marrinetto. Trošku se mračil a její tělo skopl na zem.
Uvědomuješ si že jsem z lásky k tobě zabila nevinnou duši jejiž čas ještě nepřišel?
Pořad jsem stála ve dveřích neschopná uvěřit co jsem právě udělala.Zamířil ke mě a zastavil se. Nahl se k mému uchu a pošeptal, nevinnou duši z lásky k tobě jsi zabila už dávno. Tak to teď nedramatizuj. Chvíli se na mě z boku díval a políbil mě na tvář. Pak odešel do koupelny a sprchoval se jak kdyby mu v ložnici neleželo mrtvé tělo...