"Vii mind koju, palun" laususin ma.
"ära nii palju looda Tess" vastas Keven.
"Palun, ma ei taha sinna enam tagasi minna"
"Sa pead..."
Ma avasin silmad ja tõusin istukile. "Ainult uni" laususin vaikselt. Kõndisin vannituppa ja jõin vett. Läksin voodisse tagasi ning vaatasin valget lage.
Ärkasin hommikul ukse koputuse peale.
"Jaaa?" küsisin ma.
"On aeg ärgata Tessa" vastas kellegi võõra hääl.
Ajasin ennast puhtaks ja liikusin vannituppa. Harjasin juuksed, pesin hambad ja panin selga kleidi, mis oli toodud mulle mu kroonimiseks. Kõndisin edasi kööki ja leidsin ennast kaetud laua juurest.
"Tere hommikust Tessa" lausus Anna kes oli ennast mugavalt lauda seadnud.
"Hommik" laususin ma ja potsatasin laua taha. Võtsin kõike head ja paremat ning sõin kuis jaksasin.
"Tessa" sosistas Anna.
"Mida?" küsisin ma täissuuga.
"Söö korralikult, palun"
"Vabandust"
Järgmisel hetkel tuli mulle telefoni teade. Keven saatis sõnumi.
"Tessa miks sul telefon hääle peal on?" küsis Anna nüüd juba rangemalt.
"Et ma kuuleks kui mulle keegi sõnumi saadaks või midagi taolist." laususin ma ja pistsin järgmise võileiva suhu.
Peale söömist tänitas Anna umbes pool tundi, mida ma valesti tegin ja kuidas käituma peab. Ta lubas anda mulle tunde, kus ma saan õppida kuidas olla tõeline printsess.
Tunnid möödusid ja peagi oli ainult 15 minutit kroonimiseks aega. Anna korrutas mulle umbes tuhandet korda, et tee nii ja nii.
"Sa ajad mul pea valutama" laususin ma Annale.
"Ja sa mul ka" vastas ta. "Ja vaata et sul telefon hääletu oleks, parem veel jäta see siia."
"okeiokei"
Kuna mul ennem aega ei olnud otsustasin seda vaba 5 minutit kasutada, et vaadata mis Keven ennem saatis.
"Oled korras? Ma nägin halba und" oli seal kirjas.
"Mina ka. Minuga on ok, peale selle et Anna koguaeg tänitab jne." vastasin ma.
"Teie ees on 11 aastat kadunud printsess Tessa." lausus keegi lavalt. Anna võttis mul telefoni käest ning pani selle lauale.
"Kõik on hästi" lausus ta ja kallistas mind. Võta tunnused kätte, kuula jutlus ära ja nad panevad sulle krooni pähe ja siis on kõik." lausus Anna ja kallistas mind. Kõndisime lavale ning kõik plaksutasid. seal oli tuhandeid inimesi. Ma naeratasin neile ning võtsin need kaks asja kätte. Keerasin rahva poole ja kuulasin ära jutluse. Kostus viimase sõna ja inimesed plaksutasid järjekordselt. Ma otsisin rahvast pinksalt Kevenit, kelle ma ka lõpuks leidsin. Mulle pandi pähe kroon. Nüüd olen ma see kes ma olema pean.
Õhtul oli saalis ball ning nii mina kui Anna pidime erinevate tähtsate inimestega tantsima. Neid oli palju, aga lõpuks käis linna rahvas ennast tutvustamas ja see oli tore. Lõpuks ilmus välja ka Keven. Liikusin tema juurde ja kallistasin teda.
"Siin sa oledki" lausus ta.
"Ja ma ei lahku siit enam kunagi" vastasin ma vaikselt.
Me tantsisime ja rääkisime.
"Siin on palav, kas me võiks välja minna?" küsis ta mulle kõrva sosistades.
"Sa kavalpea, lähme" sosistasin ma vastu ja me lahkusime lossist. Läksime taha aeda ning kõndisime ringi. Rääkisime paljudest asjadest, mina rääkisin talle, sellest mis juhtus hommiku söögi ajal ja tema küsis hulga tobedaid küsimusi selle kohta et ma üksi elasin. Lõpuks jõudsime me purskaevu juurde. Ma istusin selle ääre peale ja ta istus mu kõrvale.
"Sa oled imeilus Tessa"
"Aitäh"
Ta liikus mulle lähemale...ma sulgesin vaikselt silmad ning ta tegi sama. "Tessa" karjus Anna ja liikus meie poole. "Ah siin te oletegi" lausus ta ja naeratas. "Kas see on su uus boyfriend?" küsis ta.
"ma hüppasin püsti ja vaatasin neile mõlemale otsa. Mul oli nii piinlik. Sellest oleks tulnud mu elu esimene suudlus, aga ei Anna rikkus selle. "Tulge sisse, saate kooki ja siis saate edasi teha mis tahate" lausus Anna ja hakkas ees kõndima.
"Kas ta tarvitas midagi?" küsis Keven ja naeratas mulle. Ma vaatasin talle silma ja naeratasin. "On kõik korras? küsis ta uuesti. "Maa kutsub Tessat" küsis ta.
"Jah, üleväsimus äkki" vastasin ma ja puhkesin naerma. "Aga lähme nüüd" laususin ning me hakkasime tagasi saali poole kõndima.
Lõpuks leidsin ennast tagasi oma toas voodi peal, messimas Keveniga. Leidsin ka enda toast tühja märkmiku ja kirjutasin sinna lühikese teksti.
"Head ööd Tessa, ilusaid unenägusi" oli viimane sõnum mis Kevenilt tuli. Ronisin oma teki alla ja sulgesin silmad. Peagi olin jälle unenägude maal.
Hei:) Vabandan, et uusi osasid pole olnud, aga kuna juba nii palju soovijaid oli, siis tegin ühe lühikese osa. Järgmine osa tuleb pikem:)
xxx
YOU ARE READING
Iseseisev
Teen FictionTüdruk kes on peaaegu terve oma elust üksi elanud peab nüüd silmitsi seisma reaalse eluga. Tüdruk elas üksinda mägedes asuvas vanas kuninga palees. Ta oli elavate seast kustutatud...kuni päevani mil ta elu muudeti lõpmatuseni...