Birinci Bölüm

1K 23 31
                                    


Min yoongi'ye sevgilerimle...


















Ve işte korede seul'daydım.yıllarca hayallerimi süsleyen seul. Seula geleli 1 hafta olmuştu ve benim buna rağmen bir arkadaşım vardı gerçi onuda türkiye'de instagram'dan edinmiştim. Şimdi ise aynı evde oturmakla kalıyorduk

çıkıyor muyuz?

Evet geç kalmak istemiyorum.

Çok fazla heyecan yapıyorsun umarım üzülmesin.

Ne demeye çalışıyorsun?

Yani konserde min yoongi ile tanışmak imkansız gibi şey hayal kırıklığına uğramanı istemiyorum.

İşin bittiyse çıkalım.

Ah evet bugün büyük gündü bts seul'da konser verecekti ve ben o konserde en ön sıradaydım. Hayalim konserde min yoongi ile tanışmak.
Konser yerine gelmiştiktik ama sıra beklediğimizden fazlaydı iki mahalle ötede bekleyenler vardı. Ahh kalbim çok hızlı atıyordu. 16 yaşımdan beri bugünü bekliyordum ve şuan 22 yaşındaydım. Ben bunları düşünürken nihayet konser yerine gelmiştik. Içeri girene kadar katty ile hiç konuşmamıştık sanırım oda benim ona kırıldıgımı anlamıştı.

Damla darılmadın öyle değil mi?

Yo hayır sadece böyle düşünmene üzüldüm kaç sene bugünü beklediğimi biliyorsun ve şimdi böyle bir şey demennnn ..

Ah haklısın ama ben sadece seni düşünüyorum kırdıysam özür dilerim.

katty'in içtenligine inanmıştım ve yavaşça koluna sokularak ilerledik ve işte konser yerindeydik.biletlerimizi görevlilere verdikten sonra konser alanına girdik Bts grubunu bekliyorduk çığlıklar havada uçuşuyordu. Kalbim çıkacak kadar hızlı atıyordu. Ve işte geldiler allahım kalbim yerinden çıkacak işte orda min yoongi bir insan ne kadar daha tatlı olabilirdi ilk on dakika boyunca go go, Anpanman, fake love şarkılarını söylediler ben sadece min yoongi'ye odaklanmıştım ki bana bakması ile çığlık attım evet bana bakmıştı göz göze gelmiştik ve o beni görmüştü. Ve konser bitimine kadar min yoongi'ye odaklanmıştım ve onunla konuşmadan gitmeyecektim. katty'i hızlı bir şekilde kolundan çekerek konser alanından çıktık.

heyy nereye gidiyoruz?

kulise.

ne? neden? nasıl?

bu gece min yoongi ile konuşacağım dedim kendimden emin bir şekide.

acilen katty ile plan yaptıktan sonra konser alanından çıktık .katty kulisin önündeki görevlileri oyalayacaktı ben de kulise sızacaktım öylede oldu .kulise girdigim an adeta cenetti gördüm hayatımda görmedigim şık elbiseler yumuşacık yastıklar binbir türlü yiyecekler ve daha bir sürü şeyler. Konser bitmişti grubun gelmesi an meselesiydi ve kimin oldugunu bilmedigim dolaba attım kendimi grubun gelmesi an meselesiydi odanın kapısı açıldı dolabın aralıgından bts'i görüyordum
Rap monster ve J- hope dans ederek girdiler jimin ve v de sakin bir şekilde odaya girdiler ve işte min yoongi geldi.
Yorgun olmasına ragmen harika görünüyordu. Dolaba dogru yürüdü.
ahh min yoonginin dolabına girmeyi nasıl başarmıştım diye düşünürken dolapın kapagı açıldı.

Min yoongi şaşkınlıkla bana bakıyordu. korkuyla ve hiç beklemedigim bir anda bana gülümsedi.

senin için orası dar degil mi?

Iıı şey ben özür dilerim.

Önemli degil hadi gel buraya
gelme amacını öğrenmek istiyorum.

Şeyy sebebi sensin seninle tanışmakkk

Ve tekrar gülümsedi gerçek miydi bunlar min yoongi ile konuşuyordum ve bana gülümsüyordu.

Min yoongi ile hayal et veHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin