İkinci Bölüm

461 8 14
                                    

Üç hafta geçmişti min yoongi ile geçen gecemizden son atığı mesajdan sonra ne mesaj atmış nede mesajlarıma cevap vermişti içim darmaduman'dı.
Günlerden cumartesiydi katty kahvaltıyı hazırlıyordu ben ise yatağıma uzanmış boş boş tavanı izliyordum.

Damlaa! hadi kahvaltıya.

Geliyorum diye seslenmiştim bıkkın bir ses tonu ile yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa yöneldim.
Kahvaltı özenle hazırlanmıştı.

Katty neler yapmışsın böyle?

Karnımızı iyice doyurup çıkacağız.

Nereye?

Dışarıya damla üç haftadır dışarıya adımını dahi atmadın işte konser gecesindede sana bu hayal kırıklığından bahsediyordum.

Ah yinemi aynı konu kapatalım mı konuyu bak neler hazırlamışsın onları yiyelim.

Katty'i dedikleri içimi daha çok parçalamıştı. Ama bunu ona belli etmemiştim. Min yoongi beni unutmuş olabilir mi? Peki o zaman attığı son mesajda "Bu son olmayacak " derken neyi kastediyordu? Ah kafam yine çok karışmıştı. Beyaz peynirden yemeye başladım ve yedikçe aç olduğumun farkına vardım. Kahvaltı yaptıktan sonra katty ile dışarı çıktık üzerimde beyaz bir tişört kot bir şort vardı saçlarımı ise örmüştüm.

Ee nereye gidiyoruz?

Sürpriz

Ya hadi ama nereye gidiyoruz katty?

Sürpriz damlaa

Şımarıkça yüz çevirdim katty'e

Yarım saat sonra nereye geldiğimizi anlamıştım ve bu beni mahvetmişti.
Min yoongi ile geldiğimiz sahile gelmiştik. Adım atdıkça kalbim acıyordu. O geceden katty'e bahsetmemiştim sadece tüm gece konuştuk diye geçiştirmiştim ve aradan üç hafta geçtikten sonrada söyleyemezdim bana çok kırıldı ilk başta ona anlatamadığım için ve ona yalan söylediğim için.

işte burada oturalım dedi.

Bütün dünyam üzerime yıkılmıştı min yoongi ile oturduğumuz yere gelmiştik katty bir şeyler mi biliyor da benim demem için sinyal veriyor olabilir mi diye düşünürken kendimi daha fazla tutamadım hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım gerçekten onu çok özlemiştim sesini,yüzünü ve şimdi onun bana böyle yapması canımı fazlasıyla acıtıyordu.

Damla ne oldu neden ağlıyorsun?

Cevap bile veremedim daha yüksek bir sesle ağlamaya başladım.

Damlaa ne oluyor?

Yok bir şey aklıma annem geldi dedim geçiştirmek amaçlı boğuk bir sesle.
Annemi geçen yaz kaybetmiştim ve bunu katty'de biliyordu.bu yüzden hassas davranarak

Ayy canım benim kıyamam ben sana çok özür dilerim gidelim istersen?

Olur dedim ve kalktık oradan hızlıca çıktık sahilden uzaklaştıkça ağlamam azalıyor yavaş yavaş kendime geliyordum.

Eve gelmiştik odama geçtim kendimi mavi örtüsü olan yatağıma bıraktım.

Gözlerimi açtığımda telefonum delirmişcesine çalıyordu elimi uzatarak ekrana baktım ve şok olmuştum arayan min yoongi'idi daha çok bekletmeden açtım

Ee-fen-dim diye kekeledim.

Neredesin?

Evde

Neden ağlıyordun?

Ne bu onu nereden biliyordu?
Beni görüşmüş müydü? Onu nasıl görmedim ben?

Beni gördün mü?

Min yoongi ile hayal et veHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin