Zaten dünyanın tadı kaçmıştı
Papatyalar gülmeyi unutmuştu
Ve sen sıcak bir düş gibi,
Güneşli bir hışırtı gibi
Hayatıma ansızın girdin...
Evet papatyalar en sevdiğim çiçekti.Bana kalırsa onlar dünyadaki tüm çiçeklerin içinde en güzel kokanları.
-Al sana,sana dah
Suratımın ortasına düşen yağmur damlası beni uyandırmaya yetmişti. Gözlerimi açtığımda ise rüyamın devamı sandığım odamı gördüm,hemen ellerimi gözlerime götürdüm ve sertçe ovusturdum.İçimden bunun rüya olmasını dilerken kendime bi çimdik attım- Acıdı- Bu gördüğümün gerçek olduğuna inanmak istemiyordum.Ama hayat bir kez daha cirkinligini göstermek istiyordu.
Evim adeta ortadan bükülmüş küçük kutu bense içindeki oyuncak olmuştum.Duvarlardan damlayan su damlacıklari odanın ortasında küçük bi gölcük oluşturmuş,dolabım yanlamasına makyaj masamın üstüne devrilmiş,pencereler kırIk. Gece boyu esen sert rüzgar beni bu yüzden kaskatı kesmiş olmalı.Yanı başımda ise sokağın büyük lambası.O an benim için hayat durmuştu. Gece bi şeyler olduğu kesindi.
Bu gördüğüm neydi?Zihnimdeki kaos kurduğum korkunç senaryoyla beraber içinden çıkılmaz bir hal alıyordu.Ben bu cehennemden şans eseri kurtulmuştum.Ama ailem onlara ne oldu?
Neredeler,yaralandılar mı?
Yatağımdan kalktım,çıplak ayaklarımla buz gibi zeminin üzerinde basabileceğim yerleri belirlemeye çalışıyordum.
Nihayet odanın kapısına güçlüklerle
ulaşabilmiştim,odamın yanında kardeşimin odası vardı.Kapının açık kalmış kısmından yan odaya yöneldim.
-Mert! MERT!
Sesim titriyordu.Onu yerde kanlar içinde bulduğumda şok geçirmiştim.Yanağına bir kaç kez vurdum ama beni duymuyordu.Ardından koşarak annemlerin odasına gittim.Onlar da beni duymuyordu.Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.Odanın köşesine geçip bu olanları anlamlandırmaya çalıştım.Hayır aklıma hiç bir şey gelmiyordu.Ülkemiz savaşa mı girdi?Deprem mi oldu?Peki neden her yer su?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP DOKTORU
Roman d'amourGenç bir doktor olan Mısra atandığı ilk yerde Bulut ile tanışır ve sonrasında sıkıcı olan hayatı bi anda değişir.Fakat Bulut Mısra 'nın kalbinin derinliklerine indikçe sır dolu kapılarla karşılaşır.