Egy átlagos nap volt,egy átlagos délután.
-Nagyi...Nagyi!-kiáltott boldogan Amaya
-Amaya...kisunokám !Mitörtént?
-Ma volt a képesség felmérő és 95%-os lett.Mától hivatalosan is alsó-középiskolás lettem!-újságolta boldogan Amaya.
-Ez nagyszerű!-válaszolta boldogan Yuri és megsimogatta a kislány fekete haját.
Yuri egyedül élt ezért mindig szeretett a virágaival bíbelődni és mindig nagy örömmel fogadta ha unokája meglátogatta .Amikor Amaya az unokája megszületet csodás rózsák nyíltak a kertjében.Ez azért volt különleges,mert Amaya éjjel született.De nem csak ez volt különleges a kislányban.Amaya ugyanis szellemeket látott akár csak a nagymamája.Yuri ugyanis egy papnő volt.Egy napon Amaya szülei elvitték Yurihoz a kislányt,és megkérték zárja el a kislány képességeit egy szertartássa.Nem szivesen de meg tette amit kértek tőle Így a kislány nem látott többé szellemeket.Ezen a délutánon ,miközben Yuri a kertyében a virágait gondozta és Amaya a nagy újságot mesélte történt valami.Valami rájuk támadt elpusztítva a szentély csodás kertjét.Amaya sikoltozva bújt nagymamája mögé,nem tudta mi történik.Yuri tudta,hisz látta a szörnyet ami rájuk támadt és megpróbált kántálással tenni ellene,de ezúttal ez nem volt elég.A szörnyeteg lecsapott s Yuri holtan esett össze.Amaya sírva próbálta éleztgetni nagymamáját.
-Nagyi...Nagyi!...Mi történt?...Térj magadhoz!-kiáltozta a kislány
De Yuri nem kellt fel többé.Ekkor a szörnyeteg a kislány felé indult ám valaki elkapta lesújtani készülő macsát.Egy vörös hajú lány állt a szörnyeteg és a kislány között.Felemelte balját és tenyerében energia kezdett örvényleni.Eltaszította a szörnyeteget,majd felkapta a kislányt és a szentély felé kezdett futni.Nem érte el...a szörnyeteg újból lecsapott s ezúttal mindkettejük számára elsötétült a világ.Mikor magához tért egy terem padlójának hideg kövezetén ébredt.A padló visszatükrözte a terem minden részletét.A falakat,A pilléreket...és egy férfit aki a padlón fekvő lány mellett állt zsebre tett kézzel.Feltólta magát a padlóról és félig ülő helyzetben nézett körül.A teremben minden fehér volt és három hatalmas ajtó nyilott belőle.Az egyik épp akkor zárult be amikor magához tért.
-Felébredtél?Legalább már nem kell tovább cipelnem a segged!-reccsent a férfi rekettes hangja.
Végig mérte a férfit aki világos farmert és bőrdzsekit viselt.Jóképű ,kifejezetten rosszfiús kinézetű ,már már vad tekintetű férfi volt.De nem is ez fogta meg leginkább a lányt.Ahogy tekintete feljebb haladt tekintete kék üstökén állapodott meg.Ezen kissé elcsodálkozott de végülis illett az összképbe.Ekkor nagy nyikorgások közepette kinyílt az egyik ajtó és feltárult eg folyosó aminek a másik végéről fény szűrődött át.
-Kövess!-vetette oda a lánynak nyersen és elindult.Néhán lépes megtétele után azonban megállt.
Nem tudta mire vélni ezert néhány pillanatig értetlenül nézett utánna.
-Na mi lesz?...vagy örökké ott akarsz üldögélni?-kiáltott rá ingerülten a férfi.
Erre a lány felállt és még egyszer körül nézett.Némi gondolkodás után jobbnak látta követni a férfit még ha nem is volt kibékülve a modorával.A folyosóról kiérve el kellett takarnia a szemét az éles fényben,de amint megszokta szeme a fényt csodás látvány tárult elé.Hófehér kövezetű úton haladtak .Az út két oldalán pedig csodás virágoskert terült el.A virágok színpompás mintázatokat rajzoltak ki és illatuk mámorítóan hatott a lányra, de a férfit sem hagyta hidegen a látvány mogorva modora ellenére.Az út végén egy újabb kapuhoz értek aminek két oldalán hófehér falak húzódtak.Ez a kapu is hatalmas volt de a korábbiakkal ellentétben mahagóni vörös volt.Úgy tünt fából készült és valamiféle faragás volt rajta.Hasonlót látott a terem oszlopain is.
-OI!...Nyissátok már ki!-kiáltotta a férfi.
-Azonosítsd magad!-szólt egy másik hang.A kapun egy fekete ruhás férfi lépett ki valami furcsa bot fegyverrel a kezében.
-Grimmjow Jeagerjaqves vagyok!Találtam valami érdekeset!
-bökött hüvelykujjával a mögötte álló lányra.-Mé'r kell ezt mindig eljátszani valahányszor ide jövök?-morogta
-Lehet hogy van engedélyed Seiteiteibe jönni de attól még egy Arrancár vagy!-érkezett a válasz.
YOU ARE READING
Egy új kezdet.../Befejezett/
FanfictionVajon mi törzénik ha egy Arrancar szive megdobban?