Grimmjow bevonult szobájába és elterült ágyán.Tarkója alatt keresztezte karjait és lehúnyt szemmel merengett.Yoruichi Ishidával folytatta a beszélgetést és kidolgozták Miyavi edzés tervét,hogy a megfelelő ütemben haladjon.
Miyavi úgy döntött hogy visszamegy a ház udvarára és megpróbálja kiismerni az erejét.Grimmjow megérezte az auráját és az ablakhoz ment,zsebre tett kézzel figyelte a lányt.Furcsa érzések kavarogtak benne.Mint lidércnek újdonság volt számára,hogy érezni kezdett valamit iránta.Korábban is valahányszor az Élök Világában járt ellátogatott Kyotoba,csak hogy láthassa Matsumoto Yurit.Amit persze titokban tartott.Egész éjszaka fel alá járkált a szobájában,majd úgy döntött kiszellőzteti a fejét.Mivel hegy lábánál épült Ishida háza volt mit bejárnia.Egy kiszögellésen állapodott meg,onnan figyelte a környéket.Egyszer csak fényoszlopra lett figyelmes az erdő fái közt.Úgy döntött hogy utánna jár a dolognak.Miyavit találta a fák közt pihegve és térdre rogyva.
-Miyavi...mi a fene történt?-kérdezte aggodalmasan.
-Ah?...Csak te vagy az...semmi...semmi nem örtént.
-Basszus!Láttam a fényt ne nézz már hülyének!Kiengedted a reiasud?
Miyavi bólintott.
-Basszus...mégis mi a francért csináltad?
-Kijöttem hogy megismerjem az erőmet,de rám támadt egy ...olyan....szörnyeteg.
-Egy lidérc...értem.De nem ezt csináltad már korábban is?
-Nem jutottam semmire.Csak annyira jöttem rá hogy az erőm ébredezik,de nem tudom milyen a természete.Yoruichi azt javasolta ,hogy próbáljak meg meditálással bejutni a belső világomba és próbáljak meg kapcsolatba lépni a zanpakutoummal.A lidérc rántott ki onnan.
-Akkor...sikerült?
-Igen...de nagyon furcsa volt.Aztán jött a lidérc és a fény ami.... elpusztította.
Grimmjow kikerekedett szemekkel hallgatta.Tudta ugyan,hogy Matsumoto Yurinak papnőként hatalmas reiatsuja volt de álmában sem gondolta volna hogy ekkora."Ez az erő még az enyémnél is nagyobb lehet!"-gondolta.Ölbe vette a lányt és vissza vitte Ishida házába,majd az ágyába fektette.Az ajtó kilincsért nyúlt de keze megállt mielött elérhette volna.Visszafordult az alvó lányhoz.Elgondolkodott,majd megrázta a fejét.Dühösen feltépte az ajtót és kimasírozott a folyosóra.
Dühösen masírozott fel s alá a folyosón átkozódva.
-Csezd meg!....Csezd meg!....A rohadt életbe!
-Grimmjow!-szólt ki az egyik ajtón Ishida-Nem tudom mi bajod van de meg tennéd hogy egy kicsit halkabban dühöngsz?
Erre Grimmjow vicsorogva ragadta meg Ishida pizsamáját.Arcuk olyan közel volt hogy Ishida teljes láttóterét betöltötte Grimmjow tengerkék szeme ami most szikrákat szórt.Aztán elengedte és szó nélkül bemasírozott a szobájába.Bevágta az ajtót és levágta magát az ágyra.
-A francba!....Mi a szar van velem?
Grimmjow hanyadt dölt az ágyon és a plafont bámulta.Nem akarta lehunyni a szemeit és aludni mert akkor is Miyavi nagy zöld szemeit és rózsás ajkait látta.
ESTÁS LEYENDO
Egy új kezdet.../Befejezett/
FanficVajon mi törzénik ha egy Arrancar szive megdobban?