Bilinmeyen: SarpBilinmeyen: Sarpişkom ben
Bilinmeyen: Ben
Bilinmeyen: Ben özür dilerim
Bilinmeyen: Neden özür dilediğimi hiç bilmiyorum
Bilinmeyen: Tıpkı ne yazmam gerektiğini bilmediğim gibi
Bilinmeyen: Sen cidden benden etkilendiğini söyledin değil mi
Bilinmeyen: Ben bunu hiç tahmin etmedim Sarp
Bilinmeyen: Benimle konuşmanın sana iyi geldiğini hiç tahmin etmedim
Bilinmeyen: Ben söylediklerim için özür dilerim
Bilinmeyen: Evet evet söylediklerim için
Bilinmeyen: Ciddi olduğunu düşünmemiştim
Bilinmeyen: Seni sinirlendireceğimi veya üzeceğimi ya da hangi duygudaysan o duyguya sokacağımı bilemedim
Bilinmeyen: Söylecek bir şeyler arıyorum ama yok
Bilinmeyen: Neden bana yardım etmiyorsun Sarpişkom?
Bilinmeyen: Neden cevap vermiyorsun?
Bilinmeyen: Son görülmende dün gece
Bilinmeyen: Sana bir şey olmadı değil mi?
Bilinmeyen: Lütfen sana bir şey olmamış olsun
Ne kadar yazsam da cevap vermiyordu. Derin bir nefesle telefonumu kilitleyip cebime koydum. Ve koridorda yürümeye başladım. Kafamı önüme eğip bir süre ayaklarımı izleyerek dalgın dalgın yürüyordum. Ta ki "heey sen dikkat et" diye bağırılınca kadar. Bu yüksek sesi duyduğumda kafamı kaldırıp sesin geldiği yöne baktım. Ve o an da üzerime doğru gelmekte olan iki şeyi fark ettim. Bunlardan biri basketbol topuydu. Diğeri ise bir insandı! Çığlığım havaya karıştı. Olduğum yerde kalakalıp resmen üzerime doğru koşarak gelen çocukla gerçekleşecek çarpışmayı bekledim.
Ama öyle olmadı.
Tam o sırada belime sarılan bir çift kol beni kenara çekti. Ve ne olduysa o an oldu. Benim çığlığım, kırılan camın sesi ve kalın bir ses tonunun acıyla inlemesi. Hepsi peş peşe gelirken reflekse yüzüme kapamış olduğum ellerimi zorlanarak çektim. Ellerimin altınsa yumduğum gözlerimi açınca ise tam dibimde duran suratıyla, belime sardığı kollarıyla ve okulun kupalarının konulduğu cam vitrine geçirdiği sırtıyla karşımda duran kişinin Sarp olduğunu gördüm.
Şaşkınlıkla "hiih!" diye bir nida çıkarırken hemen ondan uzaklaştım ve camı kıran sırtını kendime çevirdim. O da aşırı şaşkın olmalıydı. Çünkü o koca cüssesini kolayca çevirebileceğim kadar boş bırakmıştı kendini.
"Sen sen iyimisin? Sırtın iyi mi? Acıyor mu? Ben özür dilerim, çok özür dilerim Sarp canın yanıyor mu?"
Cümlelerimi peş peşe sıralarken aynı anda elimi sırtında gezdiriyordum. Banana doğru dönüp elimi tutunca bu hareketimi engelledi. "Ben iyim ama cam için aynısını söyleyemeyeceğim" deyince gözlerim vitrinin camını buldu. Gözlerim mümkünmüşçesine daha da büyüdü. Karşımda duran tuzla buz olmuş cam bize pahalıya patlayacaktı. Ve inanın kast ettiğim şey para değildi.
"Ne oluyor burada?"
Gelen sesle ring dövüşlerinin başladığını ilan etmiştim içten içe. Koridorda ki müdürün sesi bu sefer "kim kırdı bu camı" diye yankı edince korkuyla Sarp'a baktım. Sarp gözlerini "ben hallederim" dercesine açıp kapattı. Ve müdüre doğru bir adım attı. Ancak o daha ilk adımı attığı anda koridorda yükselen ses; "ben kırdım hocam, yanlışlıkla oldu. Özür dilerim" bana aitti. Evet bana!
"Yanlışlıkla ha? Kızım nasıl başardın sen o camı 'yanlışlıkla' kırmayı? Ha?" dedikten sonra mırıldanarak sesli bir nefes verdi. Hemen ardından bir kaç adım daha attı bana doğru ve "Akşın odama geç" dedi kafasıyla geriye işaret ederken. Verdiği komuta uyup ilk adımımı atmadan önce göz ucuyla Sarp'a baktım. Daha yeni kınama almıştı. Eğer bir suç yüzünden daha müdüre giderse annesi çağırılacaktı. Daha büyük bir ceza alacaktı. Buna izin veremezdim. Onu aklamak zorundaydım. Bakışlarımı ondan çekip müdür beyin peşine takıldım.
Az önce olanların hepsini geçebilirdim, unutabilirdim. Ancak unutamayacağım tek şey istemsizcede olsa Sarp bana sarılmıştı.
Sarp! Bana! Sarılmıştı!
...
Huuuuhh
Ele ele bakın siz şu olenlere
Amanın amanın, vay vay, olaylar olaylar
Dnkdkdfkk
Kafayı yedim biliyorum.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarpişkom || Texting
Teen Fiction-Tamamlandı- Bilinmeyen numara: Şşş Bilinmeyen numara: Aloğ Bilinmeyen numara: Sarpişkom Bilinmeyen numara: Bir şey sorabilir miyim Sarpişkom? (Görüldü) Sarpişkom: Gece gece bildirim panelimi sikme sebebini öğrenebilir miyim? Bilinmeyen numara: S...