Y E D İ

55.8K 3K 2.5K
                                    

Medyada Akşın kızımız var :)

..

Bilinmeyen: Kalbin benim olsun

Bilinmeyen: Çünkü mukadder.

Bilinmeyen: Cismin sana yetmez mi?

Bilinmeyen: Çabuk kalbini sök ver.

Sabahtan beri dilimde olan şarkıyı ona mesaj atmıştım. Daha bir hafta önce bana, Sarp'a dünkü şeyler gibi mesajlar atacaksın deselerdi kahkahayla gülerdim. Normalde cesaretli bir insan olmama rağmen konu o olduğunda cesaretim pılını pırtını toplayıp el bile sallamadan bedenimi terk ediyordu. İki senedir onunla aynı sınıftaydık. Sayısal seçtiğimden beri. Onunla aynı sınıfta olduğumu öğrendiğimde hayatımda ki bütün şansımı kullandığımı düşünmüştüm.

Ama o mesajlarıma cevap verdiğinde hala oralarda bir yerlerde bir küçük şansımın kaldığını anlamıştım. Onunla aynı sınıfta olunca bazı şeylerin değişeceğini düşünüp durmuştum hep. En azından kuru sıkı iki muhabbetimiz olur düşüncesi dolanıyordu kafamda. Ancak yanıldığımın farkına varmam ne yazık ki kısa sürmüştü. Ne karşısına geçip merhaba diyecek cesaretim vardı ne de halini hatırını soracak. Keşke biri tutsa kolumdan karşısına getirse ve 'konuş' dese işte o zaman bunu yapabilirdim. Belki.

Ama hiç bir zaman o seviyede bir arkadaşım olmamıştı. Olmayacaktı da. Arkadaş canlısı bir insan değildim. Soğuktum. Suskundum. Belkide şu zamana kadar Sarp'la hiç arkadaş olmamızın sebebide buydu. Soğuk olmam.

O konuşkan, komik bir tipti. Herkesi kolayca güldürebilecek bir mizahı vardı. Asla okulda ki badboylardan olmamıştı. Havalıydı. Ama insanlara kötü davranmazdı. Göz önünde bulunurdu çünkü yakışıklıydı. Ama asla bununla egosunu tatmin etmezdi.

Telefonumun titremesiyle hemen düşüncelerimden ayrıldım. Elimde ki tostu kantin masasına bırakamayacak kadar pimpirikliydim. Bu yüzden tostumu sol elime aldım. Sol elle ne yemek yiyebiliyordum ne de yazı yazabiliyordum. Telefonu bile kullanamıyordum. Daha fazla vakit kaybetmeden tuş kilidini girip Sarp'tan gelmiş olan mesajı okudum.

Sarpişkom: Nihal Atsız :)

Bilinmeyen: Sever misin? Ben bayılırım.

Sarpişkom: Severim. Çok.

Bilinmeyen: İlk ortak yönümüz falan mı bu şimdi kdkdkdks

Sarpişkom: Öylede denebilir.

Bilinmeyen: Neden her öğle arası döner yiyorsun? Bence tost yemelisin.

Sarpişkom: Bu nereden çıktı şimdi dmdndj yediğime kadar gözetliyor musun beni?

Bilinmeyen: Evet sfdfdgj

Bilinmeyen: Bir kez bile tost yediğini görmedim.

Sarpişkom: Tost sevmem. Yağlı.

Bilinmeyen: O yağlı yağlı döneri yiyorsun da tost mu yiyemiyorsun?

Sarpişkom: Bunun içinde sebzede var. O bütünüyle kalori.

Bilinmeyen: Hem annen buna nasıl izin veriyor? Annen fitnesscı değil miydi?

Sarpişkom: Asıl tosta kızıyor. Kaloriden başka bir şey değil. Bence sen de yeme. Hepsi vücuda yağ olarak dönüyor.

Bilinmeyen: Neredeyse her gün yiyorum. Öyle olsaydı şimdiye kadar 100 kilo olmam gerekirdi.

Sarpişkom: Kaç kilosun?

Sarpişkom || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin