Evet ilk kitabımın ilk bölümüne hoşgeldiniz..🤗😘
İthaf isteyenler yazsın..🤗
Sabah 07.00
Yavuz'danSabah alarmın çalmasıyla birlikte uykumdan sıçrayarak uyandım. Uyanır uyanmaz lavobaya gidip rutinlerimi tamamladım. Daha sonrasında Gülümser Sultan'ın sesiyle aşağıya indim. Yine her zamanki gibi muhteşem bir sofra kuruluydu. Tabi bizim Keşanlı yine Annemin muhteşem böreklerinden yiyordu.
"Keşanlı yavaş yavaş, nefes Alda ye" diye söylenen Ateşe ise bi gülüş atıp çayları dolduran annemin yanına gidip yanağına sulu bir öpücük bırakıp sofrada Herşeyim olan aileme günaydın dedim.
Kahvaltımı yapıp arabaya binip hastaneye giderken yanımda oturan Suya bir bakış atıp
-"İnşallah bazı akilsizlar sana bakıp benim sinirimi zorlamazlar" dedim.Su ise iç çekip "yeter ama abi ya yanımda gördüğün her erkeği sevgilim veya bana bulaştığını sanıp dövüyorsun yeter ama ya"dedi.
-Sus sen bücürük. Sana kimse yaklaşmaz. Sen benim maviş gözlü prensesimsin dedim. Ama napiyim kız güzel ve kıskanıyorum yani normal bişey değilmi?. Bence normal 😂😂
Suyu okuluna bırakıp hastaneye giderken yolda bi kaza olduğunu gördüm. Hemen arabayı sağa çekip
"AÇILIN BEN DOKTORUM" diye bağırdım. Hastanın yanına gittiğimde bir kız vardı. Sanırım oda doktordu.+Meraba! Olay ne? Diye sordum
-Araba kazası anne hamile ve herhangi burda doğurabilir.Dediği şey ile azda olsa şaşkınlık yaşamıştım.
+Pardon da siz doktor musunuz?
-Evet jinekoloğum.dediHemen ambulans geldi ve hastayı hastaneye gönderdik.
Doktor olan kız ise elini alnına koymuş birşeyler düşünüyordu.
+Bi sorun mu var acaba?
-Evet şans eseri kaza olduğunda arabam bozuldu vede hastaneye yetişmem lazım" dedi.+İsterseniz sizi istediğiniz yere birakiyim hangi hastane acaba?
-Karasu Hastanesi" dedi. Dediği an şaşırdım. Yani bu doktoru daha önce görmemiştim sanırım yeni geldi.
Bende kızı ikna Edip arabayla yola koyulduk. Yanımda otururken bian gözüm yüzüne takıldı. Cidden çok güzel ve temiz bir yüzü vardı. Ve gözleri... Sanki gözlerinde bi kırgınlık vardı. Bana baktığını görünce bakışlarımı yola çevirdim.
-Kusura bakmayın sizide işinizden alıkoyuyorum ama.. cümlesini tamamlamadan araya girip
+Hiç sorun değil. (Tebessümle) çünkü bende o hastanede çalışıyorum dedim.
-Dediğime şaşırmıştı ve bi an
"İsminiz neydi acaba" dediElimi uzatıp "Yavuz" dedim.
O ise elini elime koyup Bende "Bahar" dedi.İçimden bian İsmi cidden çok güzeldi böyle bir yüze böyle bir isim yakışırdı zaten. Dedim.
Hastaneye gelir gelmez arabadan inip teşekkür etti vede hastaneye koşturmaya başladı.
Ben ise arabayı yerine park Edip hastaneye girdim.
<<<<~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>>>>>>>>
Bahardan
Sabah 07.00
Bugün o lanet alarmın çalmasıyla birlikte uykumdan söylenerek uyandım.
Aslında kardeşim Feyzullah ve ben Karabayır da yaşıyorduk. Buraya gelme sebebimiz ise Feyzullahın okuluydu. Ailemi ise sorarsanız kendisi ben daha 12 yaşındayken bırakıp gittiler. Bu zamana kadar Feyzullaha ben annelik babalık, ablalık ettim.
Üstümü değiştirdikten sonra mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltı hazır olunca Feyzullahı uyandırmaya gittim. Çok tatlı uyuyordu benim yakışıklım.
Feyzullahla beraber kahvaltımızi yaptıktan sonra hastaneye gitmeye başladım. Feyzullaha dedim aslında seni okuluna bırakayım diye ama paşam dururmu abla üniversiteli oldum artık tek gidebilirim. Dedi. Bende karşı çıkmadım.
Yolda giderken bianda araba bozuldu. Napicam ben diye düşünürken ileride olan kalabalığa gözüm kaydı. Sanırım kaza olmuştu.
Hemen gidip yaralıya baktım
Hamile kadın vardı. Sanırım daha 8 aylık hamile vede erken doğum yapabilirdi. Daha önce başıma böyle bir olay gelmemişti.Hemen etrafta olan insanlara ambulans cagirmalarini söyledim.
Bı yandan hastaneye nasıl gidicem diye düşünürken bi yandanda önümde kan ter içinde acı çeken kadındaydı ya yapamazsam?Bian içimde hiç olmayan bir korku oluştu.
Sonra yanımıza koşturarak bir adam geldi. Doktormuş.
Onunla konuştuktan sonra ambulans geldi ve hastayı hastaneye yolladık.
Doktor olan adam bana nedense çok değişik bakıyordu. Masmavi gözleri vardı vede çok yakışıklıydı.
Off Bahar ne düşünüyorsun seeen?
Diye içimden geçirince hastaneye nasıl gidicem diye düşünüyordum.
Sonra ise doktor ile arabasına binip gittik. Aslında tanımadığım adamların arabasına binmezdim ama işim olduğu için binmek zorunda kaldım.(he canım he bizde yedik ya jsjsjsjsjs)
Adamın adı Yavuzmuş yakışıklı bir doktor benim yeni hastanemde çalışıyormuş meğerse. Şaşırmıştım.
Eminim ki peşinde bir sürü kız dolaşıyordur diye içimden geçirdim. Sonuçta yakışıklıydı. Aman neyse ne düşünüyorum ben ya diyip arabadan indim. Teşekkür Edip hastaneye doğru koşmaya başladım. İlk günden hastaneden atılmak istemiyordum çünkü.
Eveeeettttt ilk bölümü hiç beklemediğim bir anda yazdım.🤗🤗🤭🤭
Bölüm içime sinmedi ama olsun🤭
Sizce ilk bölüm nasıl olmuş?🤔🤭
Diğer bölümlerde görüşmek üzere öpüldünüz ❤️😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BAHARIM~ DEVAM EDECEK🙏
FanfictionHayallerinin peşinden koşan bir kız ve Hayatının zevkini çıkaran bir erkeğin hikayesi 💙💙