Eveeeettttt yeni bir bölüme daha hoşgeldiniz 🤗💜
Bu bölümü canım okurum bketkrb3 ithaf ediyorum
İyi okumalar..
______________________________________Yavuz'dan
Yemeğe indigimiz zaman iştahım pek yoktu aslında.
Masada ise Su heyecanlı heyecanlı okulda tanıştığı arkadaşlarını felan anlatıyordu.
Sıra Feyzullaha gelince dikkat kesildim söylediklerine.
"Bir tane Bahar diye ablası varmış. Hatta abimlerin hastanede jinekolog olarak çalışıyormuş. Anne,baba bir görseniz varyaaa çok tatlı birisine benziyor.
Gülümser: kızım peki bu çocukların anne babaları nerde?
S- Anne, Feyzullahin anne ve babası bahar abla daha küçükken bırakıp gitmişler. O günden beri Bahar abla Feyzullahın annesi babası olmuş. Ablasını öyle çok seviyor ki anlata anlata bitiremedi.
Gülümser: Helal be kıza. Demek ki çok zor zamanlar geçirmiş. Allah kolaylık versin. Hatta Su bak ne dicem kızım.
Söylede müsait bir zamanda bize yemeğe gelsinler.Hem tanışıp kaynasiriz.
Hamit: Aynen prensesim. Söylede gelsinler bakalım kimmiş bu Feyzullah ve ablası.
Hamit Feyzullah isminin üstüne bastıra bastıra imalı bir şekilde demişti. Hadi hayırlısı.
S- tamam ben Feyzullahla konuşup hallederiz 🤭
Demek ki benim Baharım daha küçükken bile anne baba olmuş. İşte benim kızım be. Bundan sonra onu üzeni üzerimm. İçimden böyle şeyler geçirdim.
______________________________________
Bahar'dan
Nazlıyla birlikte hastaneden çıkarken Yavuz'un yüzü çok değişik bir ifade aldı.
Eve gelince Feyzullaha selam verip direk odama geçtim. Bugün benim için hem yorucu,hem aksiyonlu,hemde... Hemde şey.. şey işte ya. Of çok heyecanlı geçti🤭🤭🤭🤭
Duşa girip çıktıktan sonra üzerime rahat birşeyler giyip salona geçtim.
Feyzullah telefonda birisiyle konuşuyordu. Ama öyle normal değil böyle yüzünde bir tebessümle konuşuyordu. Feyzullahı hiç böyle görmemiştim.
Hayırdır inşallah deyip koltuğa oturdum ve konuştuklarını dinlemeye başladım.
F-Tamam Sucum ben bir ablamla konuşup sana haber veririm. Gülümser teyzelerede selam söyle.
Dedi ve kapattı.
Telefonu kapatır kapatmaz bana döndü ve "ee abla sana bişey dicem"
+Evet canım dinliyorum. Kimdi o "Sucum" dediğin kız?
F-Abla benim üniversiteden arkadaşım. Aynı bölümde ve aynı sınıftayız şimdi beni aradıda. Annesi gil bizi müsait bir zamanda yemeğe bekliyorlar.
Şaşırmıştım. Hemde ilk günden ne yemeği bu böyle 😲
+Oğlum sen ne diyorsun. Daha ilk günden ne kızı? Ne yemeği?
F- Ya abla nolur gidelim ya lütfen ya. Hem çok iyi insanlar. Senin fotoğraflarını gösterdim ona çok sevdi Seni dedi.
Oy kıyamam ya öyle heyecanlı anlatıyorduki yerim. Varolma sebebim benim😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BAHARIM~ DEVAM EDECEK🙏
FanfictionHayallerinin peşinden koşan bir kız ve Hayatının zevkini çıkaran bir erkeğin hikayesi 💙💙