Eveeet yeni bölüme hepiniz hoşgeldiniz...
Evet sizi beklettiğimi biliyorum vede özür diliyorum...
Bu bölümde yeni yıla girmeden önce atacağım son 2018 bölümü olsun...
Bu bölümü canım okurlarım SudenazBozatl8 Yavbah_Aytolumsedaberk99 💟
İyi okumalar...
______________________________________
1 hafta sonra
Yavuz'dan
Baharın bize yemeğe gelmesinin ardından bir hafta geçmişti. Bu bir haftada herşey yine ayni gidiyordu. Fakat günler geçtikçe benim bahara olan aşkım,sevgim,güvenim dahada artmaya başlıyordu.
Bu hafta içinde yeni yıl kutlaması vede hastanenin kurulma gününü kutlanacaktı.
Ben artık daha fazla dayanamıyorum. Biran önce Bahara onu sevdiğimi söyleyip açılmak istiyordum. Belki beni sevmiyor olabilir ama ben yinede ona onu sevdiğimi söylemek istiyorum.
Yılbaşı gecesi ona olan aşkımı anlatıp, onu sevdiğimi söylicektim. Evet bunu yapicaktim.
Ben odamda oturup nasil sürpriz yaparım diye düşünürken aklıma bir fikir geldi. Ve bir an yüzümde tebessüm oluştu.
______________________________________
Bahar'dan
Yine her zaman ki gibi hastanedeydim. Ve şuan nazlı karşıma geçmiş yılbaşı kutlamasına katılmam için beni ikna etmeye çalışıyordu.
Gitmek istiyordum ama ben her yıl kardesimle girerdim. Yani bu yeni yila yine kardesimle girmek isterim. Feyzullaha gidipte diyemem ki ben yılbaşı kutlamasına gidiyorum diye. Kırılır biliyorum. Kırılmasada ben onun tek ailesiyim. Onu yalnız bırakamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BAHARIM~ DEVAM EDECEK🙏
FanfictionHayallerinin peşinden koşan bir kız ve Hayatının zevkini çıkaran bir erkeğin hikayesi 💙💙