Eveeett yeni bir bölüme daha hoşgeldiniz 🤗🤗
Bölüm sonunda ⭐'a basmayı unutmayınız 🤭
İyi okumalar...
İthaf isteyenler🙋
660 kelime 💜💜⭐
______________________________________
Yavuz'danArabayı park ettikten sonra hastaneye girdim. Hastaneye girince gözlerim sebepsizce o kızı aradı. Kızı goremicem düşüncesiyle üzülürken, Baharı danışmanda gördüm. Heyecanlı bir şekilde müdür odasının yerini soruyordu.
Müdür odası (yani benim odam), bian yüzüme bir gülümseme yerleşti. Eminim ki müdürün ben olacağımı aklından bile geçirmemiştir. Karşılaşıncaki o surat ifadesini merak ediyordum. Hemen benim odama çıktım ve gerekli dosyalara baktım. Daha sonrasında ise hâlâ kızın gelmesini bekliyordum.
Kızın geleceğini beklerken bianda telefonumun çalmasıyla sıçradım.
Arayan Arkadaşım Ateşti. Benim kardeşim gibi her daim yanımda olan. Hep arkamda duran kişi.Daha fazla bekletmeden açtım telefonu.
+Alo, Ateş
A-Naber kardeşim nerdesin?
+Hastanedeyim kardeşim.
A-Tamam o zaman oraya geliyorum"deyip kapattı.
Telefonla konuşurken ayağa kalkmış camın önünde manzaraya bakıyordum.
Bianda kapım çaldı. "Gel" dedim. Ve arkamı döndüm. Ve o an o kısık gözlümle karşılaştığım an🤐🤐______________________________________
Bahar'dan
Müdür odasının onundeyken o kişinin acaba o tanıştığım Yavuz olabileceğini düşünüyordum. Acaba olabilir mi? 🤔 Bilemiyorum yaaaa kafam şuan onunla karıştı herneyse birazdan girip omu o değilmi öğreniriz.
Sanırım Nazlı bi kaç seferdir bana sesleniyordu. Çünkü bianda "Bahar sen iyimisin" diye sordu.
+Evet iyiyim noldu ki?
Nazlı-Kaç dakikadır sana sesleniyorum noldu biseymi oldu?
+Yok hayır!. Dalmışım öyle işte. Neyse ben bi girip özür dileyim. İnşallah kovulmam ya.(Yok kız o senin sevdiceğin niye kovsun jsjsjsjsjs)
Nazlı-Yok kuzum kovmaz herhalde ya.Sıkma canını. Neyse hadi görüşürüz benim gitmem lazım dedi.
+Görüşürüz canım. İşten çıkarken haber Verde beraber gidelim.
Nazlı-Tamam kuzum deyip birbirimize sarıldık.
Evet!! Bahar Sımdi içeriye girip özür dileyip. Geç kalma nedenini söyleyip çıkıyorsun bu kadar kolay (hadi kızım yaparsın sen😜😜🤣)
Allah'ım 😣 nedensizce beni bi sıcak basmaya ve kalbim küt küt atmaya başladı. Hadi hayırlısı bakalım. Deyip kapıyı tıklayıp içeri girdim.
AMAN TANRIM GİRMEZ OLAYDIM!!
VEE TAM TAHMİN ETTİĞİM KİŞİ O YAVUZ!!😱😱😱
EVET BAHAR SAKİN OLUYORUZ!!
İçeri girdiğimde onu karşımda dışarı bakarken gördüm.
Bian "Yavuuz" diye sesim çıktı.
Ve o tüm karışmasıyla arkasını döndü.
"Bahar" dedi. Gel otur konuşalım dedi.
Bende şaşkınlık içerisinde oturdum. Bian merakıma yenik düşüp
"Buranın müdürü sen misin?dedim şaşkınlık içerisinde"
Bana o suratına kondurdugu tatlı gülüşüyle "Evet ben burada hem müdürüm, hemde doktorum"dedi. Saskindim ne diyim?
Oylemiiii bende özür dilemeye gelmiştim. Malûm geç kaldım 😇.
Anladım dedi. Bende beni daha fazla sıcak basmadan "Neyse ben artık işime dönüyüm müsaadenizle MÜDÜR BEY" dedim. İmalı bir şekilde müdür bey demiştim.
Yavuzda bana "Buyrun DOKTOR HANIM" Hastalar sizi bekler dedi. Bende teşekkürler deyip odasından çıktım.
Bana doktor hanım demişti. Sanırım bana inat olsun diye🤭😇.
Dediği şey gülümsememe neden oldu. Neden bilmiyorum ama onun yanındayken bir anlık güvende hissediyordum kendimi. Bu şey yani bu tuhaf his neden?
Odadan çıktıktan sonra derin bir nefes aldım.
Ve daha fazla orda beklemeden odama gitmeye başladım. Demek ki buranın müdürü oymuş.
Hadi hayırlısı daha ne kadar şaşırcaktım bakalım!!..
Merak içerisinde bekliyorum.
Odama gidince Feyzullahı aradım. Ablasının kuzusu bekletmeden açtı.
F-Alo, Efendim Ablaların bitanesi?
+Oy ablasının yakışıklısı. Napiyosun bakalım nasıl gidiyor okulun.
F-Nolsun abla iyi gidiyor. Sen naptın hastaneye alışabildinmi yavaş yavaş?
+Alışmaya çalışıyorum canım. Neyse Ablasının gülü ben şimdi kapatıyorum. Dikkat et kendine Eve geçince haber ver.
F-Tamam abla haber veririm. Bende öptüm görüşürüz. Sende dikkat et kendine" deyip kapattım.
Ve çalışmaya başladım. Aklım hâlâ o kisideydi yani Yavuzdaydı. Of Allah'ım neden onu düşünüp düşünüp duruyorum ki ya?
Hayırlısıyla bugünde bitsin de eve gidip dinlenmek istiyorum ya.
______________________________________
Eveeeet canlarım! Bir bölümün daha sonuna geldik!🤗🤭😇💜
Bölümü nasıl buldunuz? Nasıl olmuş?
Yarın inkılap tarihi sınavım olmasına rağmen bölüm atmaya çalıştım.
İnşallah güzel olmuştur.Neyse canlarım daha fazla uzatmadan yorum yapmayı ve ⭐a basmayı unutmayınız!
Görüşmek üzere...
Kendinize iyi bakın 💜💜💜💜💜🙋
Öpüldünüz ❤️💙😍😘💕
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BAHARIM~ DEVAM EDECEK🙏
FanfictionHayallerinin peşinden koşan bir kız ve Hayatının zevkini çıkaran bir erkeğin hikayesi 💙💙