5.bölüm- O gelinceye kadar küstüm.

3.1K 219 33
                                    

Bölümlerde ters köşe yapmayı seviyrım 😏

Multideki Şarkıyı bölüm boyu dinleyin 🍁

Osman Hoca "Kizuuuum ! Kizumu geturun bağa !" dedi kalbini tutarken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Osman Hoca "Kizuuuum ! Kizumu geturun bağa !" dedi kalbini tutarken. "Beyfendi sakin olun. Oturun şuraya." dedi Hemşire koridordaki sandalyelere oturtarak.

"Baba. Babam bağa bak uyanacak gardaşum. Uyanacak sonra seni yine gızdaracak.." dedi Asiye babasını sakinleştirmeye çalışırken.
"Uyanacak dimi ?.. O.. o benim kizum.. o bağa Macide'den kalan tek varlığum. Macide bağa ona çok iyi bak demiştu.. Nefes.. aynu annesudur o.. yeşil gözleri.. inatçiliğu.. aynı Macidedir o.." dedi sakinleşmeye çalışırken.

"Tabi baba aynu anamdur o.. inatçidur.. açacak gözüni elbet." dedi Asiye babasının ellerini sıkı sıkı tutarken.

Bir anda hepsi Nefesin odasından gelen makinenin sesiyle oraya döndüler. Tahir endişelendi hemen. Hemşireler ve doktorlar odaya doğru koşuşturdular.

Tahir " Noluyor ? Birşey desenize !" dedi Tahir doktorun kolunu sıkarken. "Beyfendi hasta krize girdi bi müsade edin." dedi doktor ve odaya girdi. Tahir hemen içeriyi, odayı gösteren cama koştu. Cama vurmaya başladı.

"Birşey yapın nolursunuz yalvarırım !" dedi Tahir. Doktor odaya girer girmez kalp masajı yapmaya başladı. "Nabız alamıyorum hocam !" dedi hemşire. Doktor hala kalp masajı yapmaya devam ediyordu. "Elektro şok cihazını hazırlayın." denilince hemşire hemen cihazı getirdi. "200'e şarj et !" dedi doktor. Hemşire jeli sürdü ve cihaza bastı. "Şarj edildi !"

İşe yaramıyordu. Doktor ne kadar derecesini arttırsa da rakamlar artsada işe yaramıyordu. "Hocam hastadan hala nabız alamıyorum !" dedi Hemşire. Doktor son kez denedi fakat işe yaramadı. Beyaz örtüyü üstüne çekti. "Hastanın ölüm saati 23.46" dedi ve doktor odadan çıktı.

"Nefes iyi mi birşey diyin nolursunuz ?!" dedi Doktorun yanına koşarak. Doktor elini Tahir'in omzuna koydu. "Başınız sağolsun.. Biz.. İnanın ki biz elimizden geleni yaptık.. Hastayı.. Hastayı kaybettik." deyince Asiye'nin çığlığı yankılandı hastane koridorlarında. "Kardeşiiim !" dedi ve yere çöktü. Osman Hoca durmaksızın ağlıyordu. Ne bağıracak gücü vardı ne de sakin kalacak..

"Kardeşimi geturuuun bağa !" dedi Asiye bağırarak. "Asiye'm gurban olayım sakin ol ! Asiye.. Asiye... !" dedi Mustafa Asiye'yi tutmaya çalışırken. "Olma..olamaz.. Ben biliyrım Nefes çıkacak gelecek o odadan..!" dedi Mustafa'nın kollarından ayrılmaya çalışırken.

Tahir hemşireler kapıyı açtığı anda odaya daldı.
"Özür dilerim.. özür dilerim.. çok çok özür dilerim Nefes.. Binlerce kez özür dilerim.. Seni görmediğim için senin kalbini daha görmediğim için özür dilerim !" dedi hıçkırarak. Hemşireler zorla da olsa Tahiri çıkarmışlardı.

"Bırakın beni ! Nefes çok özür dilerim.. Senin o saf ve temiz kalbini göremediğim için özür dilerim !" dedi ve hemşireler odadan çıkartırlarken.

Gözlerinde Karadeniz BulduğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin