Multideki şarkıyı bölüm boyu dinleyin ✨
Nefes "Tahir.." dedi zor çıkan sesiyle. Tahir yavaş adımlarla Nefesin yanına geldi. Hala şaşkındı. Gözlerinden yaşlar birer birer düşüyordu. Nefes ise Vedatın adamları her an gelebileceği için etrafı kolaçan ediyordu. Tahir'in hala şokta olduğu görünce durdu."Nefes.. sen.. sen yaşıyorsun." dedi Tahir dizlerinin üstüne çökerken. "Tahir gelecekler şimdi.. gitmemiz lazım !" dedi Nefes. Tahir hala şoktaydı. Nefes bir elini Tahir'in yanağına götürdü. "Nolursun.." dedi Nefes. Tahir gözlerini tekrar sıkıca açıp kapattı. Rüya görmüyordu. Hayal de değildi. Nefes o sırada kalkmaya çalıştı. Ama dizi yaralanmıştı. Tahir hala şaşkın ve hala ağlarken Nefesi kucakladı.
Arkalarından havaya sıkılmış bir el ateş sesi duydular. İkisi de o yöne baktı. Tahir adımlarını biraz daha hızlandırıp tepeden inmeye başladı.
"Trabzon bir sıfır yeniyi.. hala aynı durum." dedi Yangazlar ikisi de telefona bakarken. Tahir'in geldiği duyunca telefonu bırakıp cebine koydular. Ama Nefesi Tahir'in kucağında görmeyi beklemiyorlardı.
"Bismillahirrahmanirrahim.." dedi Murat Nefes'e bakarken. "Allah'ım sen bizu koru Rabbim." dedi Yangaz. "Nefes.. sen misin ?" dedi Fatih. "Yenge hortlayıp mi geldun?!" dedi Murat korkudan hafif bağırırken. Nefes bir daha arkasına baktı birinin gelebileceğini düşünürken. "Bakın size yalvarırım şurdan gidelim.. herşeyi açıklayacağım. Söz." dedi Nefes.
Şuan dördü sokakta yürürken Tahir, Fatih, Murat hepsi de Tahir'in kucağındaki Nefes'e bakıyordu. Nefeste kendine baktıklarını hissedince başını öne eğiyordu.
"Yangazlar şimdi biz bahçeye girdiğimizde siz içeriye giriyorsunuz. Anamlara işte kafa dinlicek 1 hafta falan dersiniz. Nefes biraz kendini toparlayınca geri geliriz. Tamam mı ?." dedi Tahir. Yangazlar başlarını salladılar ama hala Nefes'e bakıyorlardı.
"Adamı deli etmeyin hadi üşüdük burda !" dedi Tahir. Bahçeye girdiler. Tahir arabanın kapısını açıp Nefesi ön koltuğa yerleştirdi. Arabanın torpidosundan yayla evinin anahtarını aldı. Kendi de arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Tahir arasıra Nefesin gerçekten yaşadığına inanmadığından Nefes'e bakıyordu. Nefes ise parmağına giren ağrıyla arasıra yüzünü buruşturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerinde Karadeniz Bulduğum
Fiksi RemajaTahir'in zamanında yanlış kadına sevdalanması üzerine, bir oğlu olur. Yiğit.. Kaleliler bu zamanda Yiğit'e bir anne Tahir'e de bir eş ararlar. Tahir bu işe pek olumlu bakmaz. Köyün imamı olan Osman Hoca'nın kızı daha 6 günlükken annesizlik ne demek...