6

1.7K 136 25
                                    

" မင္​း တစ္​ခ်ိန္​လုံး အဲ့ဒါပဲ ေဆာ့ေနေတာ့မွာလား မိန္​႔"

"ဟင္​"

"ေစာနက လည္​းတစ္​ခ်ိန္​လုံး ညစာစားပြဲမွာ ျမင္​မေကာင္​းဘူး "

" လုပ္​စရာမွ မရွိဘဲ မ ရယ္​ မ တုိ႔ စကား၀ုိင္​းမွာ မိန္​႔ ဘာ၀င္​ေျပာတတ္​မွာလဲ "

"မင္​း ကုိ မိတ္​ဆက္​ေပးတယ္​မဟုတ္​ဘူးလား "

"မိတ္​ဆက္​ေပးတယ္​ေလ မိတ္​ဆက္​တုန္​းက မိန္​႔လည္​း၀င္​ေျပာတာပဲ ပီးေတာ့က် မ တုိ႔ေျပာေနတဲ့ ျဂဳိလ္​သားစကားေတြ မိန္​႔မွ နားမလည္​ဘဲ ကမ္​းေျခေရာက္​တာေတာင္​ အလုပ္​အေၾကာင္​းေတြ ခ်ည္​းေျပာေနတာ "

ျဖစ္​ရေလ သူ႔ဟာ့သူ အလုပ္​အေၾကာင္​း မသိတာနဲ႔ ပဲ မိမိတုိ႔ စကားေတြက ၿဂိဳလ္​သားစကားေတြျဖစ္​ရေသးတယ္​

"ကမ္​းေျခကုိလာတာဆုိေပမဲ့ အစကတည္​းက အလုပ္​သေဘာအရလာတာပဲ ဆုံၾကေတြ႕ၾကရင္​ ဒီလုိစကားေတြ ပဲ ေျပာၾကမယ္​ဆုိတာ မင္​းရိပ္​မိဖုိ႔ေကာင္​းတာေပါ့"

"အခုသိသြားပါပီ အဲ့ဒါေၾကာင္​့ မနက္​ျဖန္​ ဖြင္​့ပြဲၾကရင္ မိန္​႔ မလုိက္​ေတာ့ဘူး ဒီမွာပဲေနရစ္​ခဲ့မယ္​"

" သေဘာပဲ "

---------------------------------------------

မနက္​သူႏုိးေတာ့ သူမ ဖီးတုန္​းလိမ္​းတုန္​း
သူႏုိးလာတာ ကုိ ျမင္​လ်ွင္​

"ႏုိးသြားတာလား sorry "

သူက ဘာမွ မျဖစ္​ပါဘူး ဆုိတဲ့ သေဘာနဲ႔ ေခါင္​းခါျပလုိက္​ကာ

"ရပါတယ္​ မိန္​႔က ဒီ အခ်ိန္​ဆုိ ပုံမွန္​ကုိး ႏုိးေနတာ တစ္​ေယာက္​ေယာက္​က  မနက္​တုိင္​း ၇နာရီ ထုိးတာနဲ႔ အဆင္​သင္​့ျဖစ္​ေအာင္​လုပ္​ခိုင္​းထားတတ္​လုိ႔ေလ"

"ဟုတ္​လား ေကာင္​းတာေပါ့ မနက္​ေစာေစာ ထတတ္​တဲ့ အက်င္​့ျဖစ္​သြားတာေပါ့ မင္​း အဲ့ဒီ တစ္​ေယာက္​ေယာက္​ကုိ ေက်းဇူးတင္​သင္​့တယ္ "

"အင္​း ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ ေက်းဇူးဆပ္​ဖုိ႔ေတာင္​ ေတြးထားတာ "

"ေက်းဇူးဆပ္​ဖု႔ိ မေျပာပါဘူး ေက်းဇူးတင္​ရင္​ပဲရပီ "

က်ိပါလား ဘြားေတာ္​ဟာ သူမ အေပၚေသးေသးတင္​ေတာင္​ မခံတာပါ သူလည္​း ဘာမွ ဆက္​မေျပာပဲ သူမ ရဲ႕ လႈပ္​ရွားပုံတုိင္​းကုိ က်ိေနလုိက္​သည္​

မုိးသားမိန္​႔မိန္​႔ Where stories live. Discover now