6.Bölüm ~ Güne İyi Başlangıç Ve Sonrasındaki Felaket

29 3 0
                                    

             İLK BAŞTA YB'Ü +100 OLMADAN YAZMAYACAĞIM.ÇÜNKÜ BU ARALAR YAVAŞ ARTIYOR.ARTMASI İÇIN HEP YENİ BÖLÜM YAZMAM GEREKİYOR.BU ARADA HİKAYEMİN OKUNMASI YAVAŞ DA OLSA ARTIYOR..SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.HİKAYEMİN BOL BOL OKUNMASI DİLEĞİYLE...

              Sonunda uyanabildim.Annem iki saattir uyanmamı bekliyormuş.Dün geç yattığım için geç kalktım.

-Sonunda uyanabildin Defne?

-Ne oldu?! Niye bemi uyandırdın ki?

-Bil bakalım neden?..

-Annem hiç düşünemeyeceğim.Söyle ne söyleyeceksen?

-Kapıyı aç bi?

             Kapıyı açmaya gittim.Bir baktım ki küçüklüğümden beri kankam olan Eda'yı gördüm.Hemen ona sarıldım.

-Süprizzzzz!!!

-Hoşgeldin Eda!

-Hoşbulduk Defne! Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin!

-Ayy...Ben de seni çok özlemiştim.Canım kankam!!!Hadi gel içeri.

            Eda'yla içeri girdik.En son liseye başlamadan önce görüşmüştük.

-Buraya hangi rüzgar attı seni?

-Senin Maldiv Adaları'nda tatil yaptığını duydum.Annemden duydum tabii...Biz de tatile Maldiv Adaları'na yakın Papağan Adası'na gidiyorduk.Burada birkaç gün kalıp annemlerin yanına gideceğim.

-Keşke daha uzun süre kalsaydın burada...Seni bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum.

           Birlikte Burç'un yanına gittik.

-Bu benim en yakın arkadaşım aslında tek arkadaşım Eda...Bu da Burç..

-Merhaba tanıştığıma memnun oldum Burç.

-Ben de tanıştığıma memnun oldum Eda...

-Hadi deniz kıyısına kadar yürüyelim.Deniz girelim mi?

- Tabii olur.Yüzme de iyi misin Burç?

- Evet iyiyimdir.

           Deniz kıyısına varınca denize girdik.Sonra birbirimize su attık.Derinlerde deniz kabuğu ve ilginç taşlar topladık.Kumsalda bunları inceledik.

-Vay canına....Bunları kim topladı?

-Ben topladım Burç? Neden ki?

-Çünkü bunlar çok güzel ve ayrıca şuradaki hafif turuncu renkteki deniz kabuğu çok nadir rastlanıyor.

-Ya...

         Sanırım yine birilerini kıskanmaya başlamıştım.Çok çabuk kıskanan biriyimdir.Ve bu özelliğimden nefret ediyorum.

-Benimkilere de bir bak Burç.

-Seninkiler de güzelmiş. Bu kadar.....Sinirlerim bozulmaya başlamıştı.

-Şezlonglara uzanalım mı? Günbatımını izleriz.

- Süper fikir. dedim kıskancımı belirtmeden...

          Şezlongların bulunduğu yere vardık.Şezlonglara uzandık.Ortada Eda, Sağda ben, solda Burç...Birden Eda topladığı deniz kabuklarını yere düşürdü.O sırada Burç da, Eda da toplamaya çalıştı.O sırada filmlerdeki veya dizilerdeki gibi elleri birbirine değdi.Filmlerde bunun sonu şu; birbirlerine aşık oluyorlar.Şimdi sonu ne olur bilmiyorum? Ama sinir krizi geçiriyordum.Dayan Defne dedim kendi kendime...

- Sağol Burç.

-Önemli değil canım. Ondan sonra günbatımını izlemeye başladık.Çok güzel bir manzara vardı önümüzde...

- Denize girelim mi?

-Olabilir.Ya sen Eda?

-Olur..

        Hep birlikte denize girmeye başladık.Sonra önümüze bir denizanası belirdi.Hem de zehirli olanlardan....Eda'nın da denizanası korkusu vardı.Gördü mü hemen bayılırdı.Şimdi de bayılmıştı.Burç onu hemen kucaklayıp kumsala getirdi.Suni teneffüs yaptı.Sonunda Eda kendine geldi.

-Teşekkürler Burç!

-Bir şey değil ne demek?  Sonunda ateş püskürdüm.

-Ben eve gidiyorum!!! diye bağırdım.Konuşmalarını duyabiliyordum.

-Ne oldu şimdi buna?

-Bazen siniri tutuyor işte..

         Sonra Burç kolumdan tutup yüzümü kendine çevirdi.

-Yine ne oldu Defne?

-Sen ne olduğunu çok iyi biliyorsun Burç Bey! deyip kolumu onun elinden kurtardım.Burç bana söz vermişti.Şimdi ise sözümde durmuyor.Odama girip uyuyuncaya kadar ağladım.

Okyanusun DerinliklerindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin