5.Bölüm~Gizemli Notlar

30 3 0
                                    

          Burç'la deniz kıyısında deniz kabuklarını toplamaya başladık.O sırada annem geldi.

-Burç seninle özel görüşebilir miyiz?

- Tabii...

        Acaba annem Burç'la ne konuşabilirdi ki? Sonuçta erkek arkadaşım olduğunu bilmiyordu.Ama anlamıştır.Benim de kızım veya oğlum böyle davransa anlardım.Merak etmeye başladım.Sonunda Burç yanıma geldi.

- Annem ne dedi sana?

-Şey önemli bir şey değil.

- Tamam o zaman.Ben odama topladığımız deniz kabuklarını taşıyorum.

- Ben de sonra gelirim.

       Konuştuklarını bana söylemiyorlar.Sonunda öğrenirim zaten.Deniz kabuklarımı koleksiyon kutuma koydum.Koleksiyon yapmayı çok seviyorum . Deniz kabuklarını toplamaya çalışırken canım çıktı.Belim ağrımıştı.Sonunda kendimi yatakta buldum.Uykuya daldım.Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım.Kapımın önünde bir not buldum. ' Doğru ikinci kata in '. Burç'tan geldiğini düşündüm. İkinci kata indim.Orada da bir not buldum. 'Deniz kıyısına in.Orada 5 dakika arkana dön'.Deniz kıyısına indim.Arkamı dönüp 5 dakika beklemeye başladım . Sonra da arkamı döndüm. Bir baktım herkes gelmiş.Annem, Burç, Sema Hanım, , nefret etsem de Selin, Deniz ve Mert, otelde beni tanıyan bazı kişiler..Kumsala direk dikip bir kumaş asmışlar.Üzerinde"İyi ki Doğdun Defne"yazıyor.Tabii ya...Bugün benim doğum günümdü.Herkesin elinde bir hediye...Sonra bir pasta geldi.Herkes "İyi ki Doğdun Defne"diye bağırıyor.Pastadaki mumları üfledim.Fotoğraf çekindik.Ve hediye zamanı....

-Ben hediyemi sonra vereceğim.

-İyi ki doğdun canım kızım.

- Sağol anne.

- İyi ki doğdun Defne!

- Sağolun kızlar...

-İyi ki doğdun Defne'm.

-Sağol Burç.

        Acaba Burç bana ne almıştı.O sırada şarkı açtılar.Herkes oynamaya başladı.Pastayı yemeye başladık.Sonra doğum günü konuşması yapmam istendi.

-Herkese merhaba! Ben doğum günümün olduğunu tamamen unutmuştum.Size çok teşekkür ediyorum. Başka ne diyeceğimi bilmiyor.Hepinize yeniden Teşekkürler...

         Akşama doğru Burç mesaj attı.'Deniz kıyısında beni bekle'.Deniz kıyısına indim.Burç beni bekliyordu.

-Merhaba Burç.

-Merhaba Defne.Sana doğum günü hediyeni vereceğim.Gözlerini kapa.Aç dediğimde aç.

        Gözlerimi kapadım.Sonra Burç aç dedi.Gözlerimi açtığımda her yer ışıklarla kaplı...Bir masa var.Üzerinde yemekler de var.

-Hadi gel.Yemeğimizi yiyelim.

-Nereden çıktı bunlar?

-Benim sana küçük bir süprizim.

-Gerek yoktu, gerçekten...

       Yemeğimizi bitirince kumsalda oturduk.

-Sana gerçekten çok teşekkür ederim.

-Önemi yok.

-O notları sen yazdın değil mi?

-Evet ben yazdım.

      Sonra bir sessizlik oldu.Sessizliği Burç bozdu.

-Bir ayağa kalkar mısın?

-Neden ki?

-Sen bi kalk.

        Kalktım.Elinden kalp şeklindeki taş çıktı.Bunu hatırladım.O taş beni simgeliyordu.

-Ahh...Burç...Gerçektenn...dememe izin vermeden beni öptü.

-Şey ben...

-Önemli değil Burç . Doğum günümü taçlandırdın.Seni çok seviyorum.

-Ben de seni Defne'm.

-Neyse geç oldu.Ben gideyim Burç.  Sonra ona sarıldım.O da bana sarıldı.

-Yarın görüşürüz.

-Yarın görüşürüz.

         Eve geldiğimde annem:

-Naptığınız Burçla?

-Yemek yedik anne.Başka ne yapabiliriz ki?

-Biraz geç geldin de...

-Sohbete dalmışız.

-Ne konuşuyorsanız artık?..

-Anne!..Neyse ben yatıyorum.İyi geceler... deyip annemi öptüm.Odama gittim.Uykuya daldım ve rüya alemine daldım....

Okyanusun DerinliklerindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin