10.Bölüm~Papağan Adası

38 2 1
                                    

      Bugün Papağan Adası'na gideceğiz.Arkadaşlarla saat 14.00'da gideceğiz.Orayı çok merak ediyorum.Belki Eda'ya da uğrarım.Tabii son olanlardan sonra onla pek görüşmek istemiyorum.Sanırım Eda da Burç'a aşık.Ama o da Burç'un bana ait olduğunu bilmeli.

     Valizleri hazırlandıktan sonra  aşağı indim.Deniz, Selin , Burç ve Mert beni bekliyorlardı.

-Üzgünüm.Biraz geç kaldım.

Deniz:

-Önemli değil canım.

     Hemen  yata bindik.Yatı yakın arkadaşımız hizmetçi Eren ayarladı.Hemen yata binip yola çıktık.Miss gibi deniz kokusunu içime çektim.O sırada yat büyük bir gürültüyle sallandı.

Burç:

-Neler oluyor kaptan?

-Bilmiyorum.Sanırım yere yakın mercan resiflerine çarptık.

Deniz:

-Eee ne olucak?!

-Sakinleşelim.

     Ve o sırada yat devrildi.Ben de denizin içine düştüm.Burç beni tam tutmak isterken o da düştü.Neyse ki yüzme biliyoruz.Denizin altında Burç'u gördüm.Bana  bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.DUR! Deniz, Selin ve Mert yüzmeyi iyi bilmiyorlar.OLAMAZ!!! Başımıza bela aldık şimdi.Hemen kıyıya doğru yüzmeye başladım.Burç da beni görüp peşimden geldi.

      Kıyıya vatdığımda soluk soluğaydım.

Burç:

-İyi misin?

-Evet.Evet de Deniz, Selin ve Mert nerede?

Burç:

-Bak oradalar.

     Burç'un gösterdiği yere baktım.Can simitlerini takmış bize doğru geliyorlardı.Sonunda onlar da kıyıya ulaştı.

Deniz:

-Az daha boğuluyorduk.Ucuz kurtulduk.Kaptan nerede?

Herkes bilmiyorum dedi.Kaptan herhalde ölmüştü ya da o da kıyıya çıkmıştı.O sırada:

-Yardım edin!!! Yardım edin!!! Sesini duyduk.Kaptanın sesiydi.

-Geliyoruz kaptan!!! diye bağırdım.O da biraz yaralanmıştı.Burası neresiydi?

Selin:

-Burası neresi?

Kaptan:

-Burası Papağan Adası...

Burada telefonlar da çekmiyor.Durun Eda burada tatile gelmişti.Onu bulursak kurtulabiliriz.

Burç:

-İyi de nasıl bulacağız kocaman ormanın içinde?

Deniz:

-Bence kamp yapalım.Sıra sıra nöbetleşe etrafı kolaçan ederiz.Her gün yürürüz.Belki Eda'yı öyle bulabiliriz.

Mert:

-Başka bir yol yok gibi zaten.

-Evet.Tek otellerde iletişim oluyor.Eda'nın kaldığı otelden telefonla annemi arıyabiliriz.

Burç:

-Güzel fikir Defne...

Kaptan:

-O zaman istikamet ormanın içi....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okyanusun DerinliklerindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin