Çöp tenekesinin içinde zor da olsa uyumayı başardım.Ama dışarıda duyduğum sesler yüzünden uyandım.Dışarıda ki sesler çoğalmıştı.Sanırım dışarıda ki hastaların sayısı çoğalmıştı.Lanet olsun keşke buraya girmeseydim.Şimdi tüm hayatımı bu çöp tenekesinin içinde geçiricektim.Burdan nasıl kurtulacağımı bulmam gerekiyordu.Bunun için düşünmeye başladım.
Ben böyle düşünürken dışarıdan kurşun sesleri geldi.Dışarıdakiler hasta değil insandı,ama güvenilir olup olmadıkları hakkında hiç bir fikrim yoktu.Onların kim olduğunu bilmediğim için biraz daha burda bekleyecektim.Onlar gidince tekrar dışarı çıkıp daha rahat ve güvenilir bir yer bulup geceyi orda geçiricektim.Dışarıdakilerin ayak sesleri bana git gide yaklaşıyordu.Silahımı olası bir tehlikeye karşı hazırda tutuyordum.Kahretsin yanlışlıkla dirseğimi vurdum bunu duymuş olmalılardı.Dışarıda ses kesildi.Tahminimce sessizce gelip çöp tenekesinin kapağını açıcaklardı.O an ki stresle terlemeye başladım.Nefes alışım zorlaştı.Her gözümü kırpışımda bana daha fazla yaklaşıyorlardı belki de.
En sonunda kapak açıldı silahımı hemen kapağı açan çocuğun kafasına doğru tuttum.Onu tanımıyordum,yanında ki arkadaşları da hemen ellerinde ki bıçak ve muştaları beni hedef alarak hazırladılar.Hastayı öldürmüşlerdi.Arkadan bir ses hey hey sakin olun dedi.
Hasktr bu Yeşim'di.Aşık olduğum kızı karşıma almıştım.O an kendimi berbat hissetmiştim.Yeşim karşıma gelerek ; - Sezgin lütfen silahını indir' dedi.Adımı nereden bildiğini bilmiyordum ama ilk defa onun ağzından Sezgin kelimesinin çıktığını duymuştum.Yeşim'i dinleyerek silahımı indirdim.
Çöp tenekesinin kapağını açan çocuk yanıma gelerek bana zarar vermek istemediklerini söyledi.Ben de aynı şeyi o çocuğa ve ekibine söyledim.Tek başıma takıldığımı ve kendimi başıma gelebilecek her tehlikeden korumam gerektiğini anlattım onlara.Fazla zaman geçmeden samimileşmeye başladık.Onların ekibine katılmamın hepimize faydası olacağını söyledi.Galiba aradığım grubu bulmuştum.Bu gruba direk katılmamın en büyük etkenlerinden birisi kuşkuşuz Yeşim'di.Yeşim yanıma gelerek merak etme bizimle daha güvende olucaksın dedi.İşte hayatımın en güzel anı buydu.
Grup benim girişimle 6 kişiye yükseldi.Grupta 4 erkektik,geriye kalan 2 kişi kızdı.Bu grubun sayısı ileride ya artıcaktı ya da sayı olarak düşücekti.Aramızdan hiç kimsenin o salgın hastalığı kapmasına izin vermicektik.Şimdi ilk hedefimiz yeni bir ekipmanlar bulmaktı.Grupta Emre ve benim dışımda hiç kimsenin tabancası yoktu.Bıçak ve muşta yeterli olmayacaktı.Fazla vakit kaybetmeden grupla beraber gecenin bu karanlığında yola çıktım.Onların mekanına vardıktan sonra biraz uyku çekip sabah saatlerinde yeni ekipmanlar bulmak için arayışa geçicektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN
AdventureDünya üzerinde çalışmalarını sürdüren bilim adamları,çalışmalarına devam ederken deneylerinde bir kaza meydana gelmiştir.Bu kazada ortaya çıkan virüs salgın olarak avrupanın en tehlikeli virüsü haline gelmiştir.İnsanların zihinlerini ele geçirerek o...