Silah Dükkanı (Part 2)

837 46 6
                                    

Sabah oldu,Eren uyandırdı beni.Kahvaltı bile yapmayacaktık.Hemen elimi yüzümü yıkadım ve çantamı aldım.Çantalarımıza yemek doldurduk.Ardından yola çıktık.Emre'nin bildiği bir silah dükkanı varmış.Oraya gidip silah alıcaktık.Aslında almıcaktık çalıcaktık.İçeride kimsenin olduğunu düşünmüyorduk.Çünkü burada bizden başka hiç kimse yaşamıyordu artık.

Yolumuza devam ederken karşımıza bir hasta çıktı.Bizi henüz görmemişti.Emreyle silahlarımızı hazırladık.Emre benden nişan alma konusunda kat kat daha üstündü.Biz silahımızı hazırlamıştık ama hastaya ateş etmicektik.Burada başka hastalar da olabilirdi.Silah sesini duyup üstümüze gelmemeleri için Eren'e bıçakla hastayı öldürmesini söyledik.

İlk önce tereddüt etti.Sonra bu teklifi kabul etti.Eğer o hasta Eren'i ısırıcak duruma gelirse hiç düşünmeden Emre'yle beraber ateş edicektik.Eren hastanın üzerine doğru gittiğinde biraz ürkmeye başladı.Hasta Eren'i farkettiğinde hemen arkasını dönüp Eren'in üzerine doğru gitmeye başladı.Eren geri çekildi o sırada Emre hemen hastanın kafasına sıktı.

İyi bir nişancı olduğunu söylemiştim.Hasta hemen yere düştü.Bu sesi duyan diğer hastalar da ara sokaktan çıkmaya başladılar.Neyse ki sadece 2 hasta çıkmıştı ara sokaktan.O an çok büyük bir cesaret geldi tekinin kafasına ben nişan aldım diğerine ise Emre nişan aldı.3-2-1 iyi uykular sürtük diyip ateş ettim.Tekini ben indirdim diğerini ise Emre.

Kendimi harika hissediyordum bu ilk öldürdüğüm hastaydı.

Yalnız ağzımı bile açmadan Emre hemen burdan gitmeliyiz dedi.Koşmaya başladık.Bu silah seslerini duyup başka hastalar daha gelebilirdi bu yüzden acele ettik.Bu koşmayla farkına varmadan Silah dükkanına vardık.Dükkanın camı kırılmış durumdaydı.Bizden önce başkaları da buraya gelmişti.Neyseki silahların yarısı duruyordu.Emre silahların hepsini almayacağımızı söyledi.

Nedeni ise başkalarının da gelip buradan faydalanabileceğini düşünmesiydi.Ben silahların hepsini almaktan yanaydım ama buda imkansızdı.Çünkü hepsini taşıyamazdık.Ben 3 tane alfa combat ve alabildiğim kadar şarjör ile mermisini aldım.Bunlar bana yeterli olucaktı.Aramızdan bir tek Emre keleş aldı.Çünkü o silahı taşıyabilecek fiziğe aramızda bir tek o sahipti.

Herkes ihtiyaçlarını aldıktan sonra dışarı çıktık.

Mekana geri dönmeyecektik,burada başka bir ev bulup tüm haftayı orada geçirecektik.Biraz ilerledikten sonra 2.katta camı açık bir daire gördük.Oraya ilk kattaki dairenin korkuluklarına tırmanıp çıkabilirdik.İlk önce Emre çıktı içeriyi kontrol edicekti.İçerisinin güvenli olduğunu onayladı.Ardından öncelik kızlar olmak üzere tüm grup eve girmeyi başardı.

Bu ev gerçekten harikaydı ama telefon burada da çekmiyordu.Fazla beklemeden kahvaltıyı hazırladık.En sonunda karnımız doymuştu.Burası eski mekandan daha güvenilirdi ve hepimizin silahı vardı.Artık rahattık ve rahatımız bozulana kadar da buradan dışarı çıkmayacaktık.

SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin