Silah Dükkanı

798 46 2
                                    

Gece yaklaşık yarım saat yürüdükten sonra mekana vardık.Geldiğimiz yolda hiç hasta görmedik,şanslıydık.Ama yakında her yerde o hastalardan göreceğimizden emindik.Bu yüzden sabah ilk iş olarak yeni ekipmanlar bulmaya karar vermiştik.

Mekana ilk girdiğim de gerçekten şaşırmıştım.Burası inanılmaz derece de güzel bir yerdi.Geceyi burada geçireceğimiz için mutluydum.Daha 1 saat öncesine kadar çöp tenekesinde uyumayı düşünüyordum.Ama şimdi buradayım,kader işte.

Bu gruba katıldığım için mutluydum.Ta ki Yeşim'le Emre'nin birlikte olduklarını öğrenene kadar.2 yıldır kurduğum tüm hayaller sanki beni yumrukluyordu.Bu durumda bile aşk acısı çekiyordum ama napim çok seviyordum.Bu gruba katıldığım da benim için bir umut doğacağını düşünmüştüm.Ama şimdi Yeşim Emre'nin omzuna kafasını yaslamış kahvesini içiyordu.Ben ise kederlenip onları izliyordum.Yalandan da olsa gülümsüyordum.En azından Yeşim mutluydu.Onun mutluluğu herşeyden önemliydi benim için.

Bir an dalmıştım ki Merve gelip hadi uyku zamanı dedi.Sabah erken kalkacaktık bu yüzden uyumam gerekiyordu.Tamam diyip ayağa kalktım ve yatacağım koltuğa geçtim.Tamam çok rahat değildi ama en azından çöp tenekesinden iyiydi.Uyumadan önce en az 1 saat düşünüp kederlendim.Yeşim için değil ailem için kederlendim.Onları özlüyordum.Telefonla aramayı düşündüm ama telefon hiç bir yerde çekmiyordu.Böyle düşündükten sonra uyuya kalmışım zaten.

 

SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin