Reggel Jiminre keltem fel, ahogy nagyot sóhajtva kiterül az ágyon, hogy elgémberedett végtagjait ki tudja nyújtóztatni. Magamra vontam a takarót, és úgy néztem a férfit, aki még mindig csukott szemmel fekszik mellettem, teljesen meztelenül, de úgy tűnik, ez őt nem érdekli. El se hiszem, hogy tényleg megtettük, hogy volt rá elég bátorságom. Nagyon sokat köszönhetek neki, és úgy érzem, amint elég tapasztalt leszek hozzá, meg is fogom hálálni valahogy.
Rám pillantott, majd mikor észrevette, hogy én is ébren vagyok visszafordult felém, kezét az arcomra simította, majd le a nyakamra, ami kellemes borzongást váltott ki a testemből.
- Ugye nem bántottalak? - elmosolyodtam, és megráztam a fejem.
- Tegnap ugyan ezt kérdezted. - én pedig ugyan így válaszoltam. Olyan fáradt voltam, hogy szinte rögtön bealudtam utána, este pedig nem is keltem fel. Ez volt az első, hogy együtt aludtunk, és én is kipihenten keltem fel.
- Tudom, és lehet, hogy ma még megkérdezem egy párszor. - komolyodott el. - Bűntudatom van. Csak úgy letámadtalak, és rád erőltettem ezt az egészet..
- Jimin. - mondtam ki nevét, ezzel csendre intve, mielőtt még több hülyeséget hordana itt össze, azokkal a dús ajkaival. - Le tudtalak volna állítani, ha annyira nem akartam volna. De nem tettem, és nem is bántam meg. - szemei felcsillantak, és reménnyel teltek meg, ahogy közeledett felém, hogy egy reggeli csókot hagyjon kiszáradt ajkaimon.
- Menjünk fürödni. - jelentette be, majd felállt, és az ajtóhoz sietett, de mikor látta, hogy nem loholok szorosan mögötte, visszafordult.
- Menj csak, addig én.. Összeszedem magam. - hajtottam le fejem. Felnevetett, és csípőre vágta a kezét, ami így, hogy nincs rajta semmi ruha még viccesebb hatást kölcsönzött neki.
- Serenn, tegnap feküdtünk le, te meg itt szemérmeskedsz?
- Miért hiszitek ti azt - utaltam rá, és a többi fiúra is - Hogy ha egyszer megláttok minket meztelenül, akkor utána minden gátlásunkat félre tudjuk dobni? - nem értett ezzel egyet, ugyanis elmosolyodva megrázta a fejét, és kiment, hogy lent megengedje a vizet. Gyorsan magam köré csavartam egy törölközőt, és leindultam én is. Csak, hogy egy kis öröme is legyen, a kádba úgy másztam be, hogy beálltam lábbal a vízbe, és még mielőtt összevizeztem volna a rajtam levő anyagot, letettem magunk mellé a földre, így egy pillanatig még láthatta fedetlen testem.
Ma még jobban esett a meleg víz, mint eddig bármikor. Felszabadultnak éreztem magam, és tényleg, minden klisé nélkül, boldog voltam, hogy megtettük.
- Mit szeretnél ma csinálni? - kérdezte, hogy beszélgessünk is valamiről, ne csak itt üljünk egymás előtt, mint két idegen.
- Mondjuk, elmehetnénk vásárolni. Ma már nyitva vannak a boltok, és a kaja is kezd elfogyni a hűtőből.
- Oké! - csapta össze kezeit, ami miatt a hab rögtön az arcába szállt. Szám elé emeltem kezem, hogy ne nevessek, de mivel meglátott, így megragadta a bokámat, és magához húzott. Most én ültem előtte terpeszbe, ő pedig lent a víz alatt összekulcsolta kezeit, és úgy tartotta a derekamnál, hogy ne hátráljak. - Akkor menjünk ruhaboltba is. - oldalra biccentettem a fejem, de azonnal megkaptam a válaszom, amire nem igazán voltam kíváncsi, így utólag visszagondolva. - Kell néznem neked rendes fehérneműt, mert azok, amik vannak.. - forgatta meg szemeit.
Most is ő szállt ki elsőnek, én pedig oldalra nyúlva magamra terítettem a törölközőmet, és követtem, majd gyorsan megszárítkoztam, és felöltöztem.
- Valamint arra gondoltam, hogy mivel apámék már otthon lesznek, a szilvesztert tölthetnénk ott. Mármint, ha nincs valami buli, ahova meg vagy hívva. Tudod nem az a parti arc, így korán le szokott feküdni, de attól még nekünk nem kell csendben maradnunk. - az utolsó mondata végére elmosolyodott, és kacsintott egyet, hogy tudjam, mire gondol. Megráztam a fejem, és felvettem a pólómat, majd kiterítettem a vizes törölközőmet szárítani a fogasra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Play with Me [Park Jimin ff.] - Befejezett
RomanceSerenn, egyszerűen mindenhez ért, amihez csak hozzáfog, az garantáltan sikerül is neki, mégis elkeseredett évnek áll elébe az egyetemen. Mit ér a tehetség, ha nem tudja, hol akarja használni? Annyit tud csak, hogy a testnevelés és a tánc létszükségl...