1. Bölüm :Başlangıç

5 2 1
                                    

Hayret bir şekilde bu gün erkenden kalkmıştım anneme süpriz olarak da kahvaltıyı hazırlamıştım. O anda telefonuma mesaj gelmişti. Kim olduğuna baktığım sırada gizli numaraydı ve şu yazıyordu "ne zaman geleceksin biliyorsun ki beklemeyi sevmiyorum" unutmuşum bu benim hem çocukluk aşkım hemde en yakın arkadaşım min yoongi idi bende ona karşılık "tmm geliyorum da neden böyle gizliden atıyorsun" yazıp evden çıktım.
Kulaklıklarımı taktıktan sonra en sevdiğim şarkı olan  bts - sea şarkısını dinliyordum ta ki arkadan bi el omzuma dokunasıya kadar arkamı döndüğümde çok şaşırmıştım çünkü yoongi arkamdaydı ve bana çok kötü bakışlar atıyordu.
Y/N: Ne oldu neden bana öyle bakıyorsun hem biz cafede buluşacaktık ne oldu?
Y:nasıl ne oldu arkadan gelen herifler hem seni kesiyor hemde sana laf atıyorlar nasıl duymuyorsun anlamıyorum.
Y/n:Ben o sırada kulaklıkla müzik dinliyordum.(o sırada kulaklığı gösteriyorsundur)hem onlar benim umrumda değil diyip tekrar yürümeye başlarsın. Yoongi ise sana yetişmeye çalışıyordur.
Y: Senin için hem Türkiye'ye geleyim hem seni koruyayım ama gene suç bende olsun iyi tmm öyle olsun ben eve yatmaya gidiyorum
Bunları duyunca beklemeye başladım o sırada yanıma yoongi geldi . Onu ikna edip beraber cafeye gittik o sırada masamıza bi çocuk oturdu ben çocuğa şaşkın şaşkın bakarken yoongi ise gözlerinden ateş çıkarcasına bakıyordu ben ise yoongi nin bu kadar sinirli oluşunu daha önce hiç görmemiştim...

Kore ye Gidiş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin