Ben altı yaşında küçük bir kızdım doğum günümde annem ve babam bana bir oyuncak bebek aldılar çok tatlı bir bebekti ismini açelya koymaya karar verdim onu çok seviyordum ama bir gün evimizde yangın çıktı açelya bebeğimde odamda kalmıştı o da diğer eşyalarla yanmıştı o gün çok üzülmüştüm. ev artık kullanılmaz hale gelmişti yeni bir eve taşındık karşı komşumuzun kızının adı da açelya idi. yanına oyun oynamaya gittiğim de vücudunda yanık izleri gördüm yüzünü bana döndü ve git buradan dedi gözünde bir farklılık var gibiydi sanki bir gözü yeşil diğeri karaydı oyuncak bebeğimin gözleri yeşildi yandıktan sonra bu hale gelmişti bu nasıl olabilir dedim ve eve gittim camdan dışarıyı seyretmeye başladım açelya bana bakıyordu hemde beni öldürmek istermiş gibi bakıyordu bu kızda bir şeyler var dedim ertesi gün açelya bana benle gel sana bir şey göstereceğim dedi onu takip ettim beni terk edilmiş bir eve götürdü ve kafama bir sopayla vurdu uyandığımda bir yatağa bağlıydım açelya bana bakıyordu elinde çakmak diğer elinde de benzin vardı benzini döktü ve çakmağı yakıp yere fırlattı bana şimdi sende benim gibi yanacaksın melek dedi ve oyuncak bebeğim açelyaya dönüştü ve birlikte cayır cayır yandık o zaman anladım ki karşı komşunun kızı bir insan değil benim oyuncak bebeğim açelya idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kısa korku hikayeleri
Horrorkısa gizemli korkunç hikayeler seni bekliyor hazırsan korkmamaya çalış ve okumaya başla