O gün çok heyecanlıydım çünkü en sevdiğim amcam olan berkan amcama gidiyorduk o yalnız yaşardı çünkü yaşadığı köyde kimse kalmazdı sanki bir şeyden korkup kaçmışlardı amcama vardığımızda amcam bana sana oda hazırladım bakmak istermisin dedi ben hemde çok isterim amca dedim üst kata çıktık amcam herkese bir oda hazırlamış gibi görünüyordu bana dönüp senin odan ablanın odasının yanında ablana söylersin dedi ve beni odama götürdü sonrada ben annenlere bakıcam dedi ve alt kata indi bende heyecanla eşyalarımı yerleştirmeye başladım dolaba doğru yürüdüm o anda kulağım çınlamaya başladı cam açıktı cama yürüdüm aşağıda bem beyaz elbisesi olan bir kız oturmuş bana bakıyordu bana sus işareti yaptı ve bana bakmaya devam etti ablam üst kata geldi ve bana seslendi amcam senin bana odamı göstereceğini söyledi aleyna diye bağırdı bende camı kapattım ablama odasını gösterdim akşam herkes uyurken camdan bir ses geldi cama yavaşça yürüdüm o kız bana bakıyordu korkuyordum çünkü bu köyde amcamdan başka yaşayan yoktu bilgisayarımın başına geçtim ve bu köyü araştırmaya başladım bir haberde bu köyde yaşayanların her gün gece gündüz onlara bakan bir kız gördüklerini dışarıya çıktıklarında ise kızın onlara sus işareti yaparak gittiğini söylüyorlarmış çok korktuğum için ablamın yanına gittim ve ona bana bakıyor abla dedim bana bana da bakıyor aleyna çünkü şu an yanında dedi ve ablam beni boğmaya başladı bana şunu söyledi senin bedenin karşılığı benim canım dedi istediği şey bedenimiş o kız bana hala bakıyordu ablam beni boğarken kız eğildi ve ben can çekişirken kulağıma 6 kelime fısıldadı onlar şunlardı ölüm bedenin için değil benim için ve ayağı kalkıp kıs kıs gülmeye başladı.ben o anda hayata gözlerimi yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kısa korku hikayeleri
Horrorkısa gizemli korkunç hikayeler seni bekliyor hazırsan korkmamaya çalış ve okumaya başla