kinnu kinno

9 0 0
                                    

arkadaşım bana hergün ya kısa hikayeler anlatır yada efsaneler anlatırdı yaz tatili için ona kalmaya gittiğimde anlatacağı bir efsaneden bahsetmişti dediğine göre oturdukları evin çevresini kapsıyormuş.Bunu duyunca biraz meraklanmıştım,neredeyse varmak üzereydik karşıdan ''LEYLAA'' diye bağırışını duymuştum sonunda varmıştık  gamze kolumdan çekerek beni odasına götürdü yere oturmamı söyledi ve çekmecesini karıştırmaya başladı bi anda ''BULDUM'' diye bağırmasıyla yerimden sıçramam bir olmuştu ''bağırman gereklimiydi'' diyerek kafasına vurdum gülümsedi ve kağıdı yere serdi ''işte sana bahsettiğim efsane; kinnu kinno'' dedi berbat çizim yeteneğinin sergilendiği kağıdı göstererek, çizdiği şeyi anlamlaştırmaya çalışsamda benim gözümde sadece karalamaydı ''çizim yeteneğinden hiç birşey anlaşılmıyor ve sadece efsanenin adınımı söyleyeceksin?'' dedim.Gamze derin bir nefes alıp verdikten sonra          ''geceleri saat üçte kinnu kinno diye bir şarkı duyulur eğer o sıra uyuyorsan sorun olmaz sadece bi kaç çizikle uyanırsın fakat o saatte uyanıksan ve onun sesini duyarsan sana ne olacağını kimse bilmiyor onun sesini duyanların nerde olduklarıyla ilgili hiç bir bilgi yok'' dedi.gamzenin çizdiklerine bakıp ''peki bu karalamalar ne?'' dedim ''Onlar o şarkıyı söyleyeni gördüğünü idda edenlerden yola çıkarak çizdiklerim'' dedi birden bire sessizlik oluştu ardındansa kinnu kinno diye bir sesle irkildim.bir süre sonra yerimden sıçrayıp ''oda neydi'' dedim.Gamze gülümseyip "eklemeyi unutmuşum buradaki insanların hepsi kinnu kinno şarkısını bi kurban karşılığı dinledi bende dinlemek istiyorum leyla" dedi ve arkamdan gelen nefes sesini duydum hemen arkamda duvar olmasi gerekirken...

(kinnu kinno diye bi efsane yoktur ben uydurdum burada anlatılan kinnu kinno; ikiz kardeşlerin adlarında farklı olan tek şeyin birinde u diğerinde o harfi olması ve bu ikizlerle dalga geçen insanlar yüzünden öldükten sonra nefretin vücud bulmuş hali olarak geri dönüp bu bölgeyi lanetlemeleridir.Söyledikleri şarkı ise insanları bi kukladan farksız hale getirmektedir.kukla olmadan bu şarkiyi dinlemek isteyenler ise şarki için bir kurban bahşederler bu kurbanlar kukla olmazlar besin olurlar...)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kısa korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin