7|bir zamanlar

484 35 9
                                    

7|bir zamanlar

2017

"Bir,iki ve üç!"

Jungkook elinden geldiğince son mekiğinide çekmişti ancak tüm gücünü kullanmıştı,dinlenmeye ihiyacı vardı. Ter içinde kalmıştı.

Jennie hızla gözlerini açtı,

"Durma,niye durdun!"
Nefes almaya çalışıyordu.

"Yeter artık,yoruldum."

"Yah! Benim yanımda kaslı bir erkek gibi gezmek isteyen sendin ama!"

Nefes nefese konuşmaya çalışıyordu.

"Biliyorum,biliyorum ama yoruldum."

Jennie onun gaza getirmenin bir yolunu düşündü. Ardından aklına gelen fikirle gülümsedi,

"Üzgünüm ama Mina'nın sevgilisi daha kaslı."

İkside Jimin'in Jungkook'dan daha yapılı(değil ama öyle kabul edin siz) olduğunu biliyorlardı.
Bu Jungkook'un yeniden hırslanmasına neden oldu. Gerçekleri unuttu ve mekik pozüsyonunu aldı.

"O turuncu kafa benden daha kaslı olamaz!"
Jennie'de hakem gibi düdüğünü aldı, ve bütün gücüyle üfledi.

"Evet,işte bu Jeon! "

"Kim Jennie'nin gelecekteki kocası kim!"
Mekik çekerken konuşmayda çalışıyordu:

"Benim!"

"Anlamadım?"

Jungkook fena halde gaza gelmişti,

"BENİM!"

Jungkook bağırmaktan kızarmaya başlamışı:

"JENNİE KİM'İN GELECEKTE Kİ KOCASI BENİM!"

Sesleri dışarıya kadar geliyordu ve kesinlikle bu tuhaf anlaşıcak türdendi. Bunları her ikisde biliyor olasada pek de umrularında değil gibi gözüküyordu.
Jungkook daha fazla dayanamamış kendini yere atmıştı. Jennie ise Jungkook'un diger antremana nasıl ikna edeceğinu bulmuştu bile.
Ellerini karın kaslarında gezdirmeye başlamıştı. Jungkook ise ona anlamsız gözlerle bakıyordu. Jennie , Jungkook'un kulak memesini emmeye başladığında artık ne yapmaya başladığını anlıyordu.
Alt tarafında da kıpırtılar oluşmaya başlamıştı bile.

Jennie, jungkook'u orada bırakıp tüm gücüyle kaçmaya başladı.

"S-sakın düşündüğüm şeyi yapma jennie!"

Evet,düşündüğü şeyi yapıyordu.. jennie hızla banyo ya kendini kilitlediğinde Jungkook'da zorla ona doğru gidiyordu,

"JENNIE! HADI AMA!"

jennie banyodan gelen boğuk sesiyle konuştu,

"Senin o kocaman alatinle ugraşamam ben!"

Şuan Jennie eğleniyordu ama Jungkook için bu pek de eğlenceli değildi,

"Jennie ciddiyim"

"Kal 1 metre çükünle başbaşa!"

"Oraya gelirsem bu bir metre çük ile seni paramparça ederim Jennie!"
"Etsene~"

"Dilinden düşüremediğin şu bir metre çükümle kapıyı kırarım."

"Vay! O kadar güçlümüydü  koçum!"

Jennie of laya,puf laya, banyodan çıkarken Jungkook çoktan Jennie'nin kolunu yakalamıştı. Ama bu seferde onları bölen şey zil sesiydi.

Jennie sırıtırken Jungkook delirmek üzereydi.
"Boşver bakma."

Tekardan Jennie'ye yapışacakken Jennie durdurmuştu bu seferde. Çünkü karşıda ki kişi kapıyı delecekmiş gibi vuruyordu.

"Olmaz Jungkook."

Jennie kapıyı açmaya gittiğinde Jimin ve Mina ile karşılaştı. Başka hangi mal olabilirdi ki başka?
Jungkook ise kapı deliğinden gelenlere bakıyordu. Ve gelen kişlerle birlokte delirmesi iki katına çıkmıştı.

"Hoş geldinizzz."

Mutluydu jennie,çünkü bir kahraman gibi kurtarmışlardı Jennie'yi.

"Hoş bulduk kanki."

"Geçin içeri."

Mina ve Jimin'i içeri davet etmişken Jungkook'da olabildiğince işini halletmeye çalışıyordu.

"Eee,Jungkookie nerde?"

"Kookie,banyoda. Biraz işleri varda."

▪▪▪

Jungkook gelince zaten ikili kalmaya hazırlanıyordu.

"Birdaha yatılıya gelirsiniz!"

"Hadi,hadi. Götünüz doncak gidin artık~"

"Tamağmm!!"

"Bayyy"

ikili sonunda gidince derin bir nefes aldı Jungkook. "Jennie,kaç bence,"

"Jungkook.. bence sen kaç."

▪▪▪

Vampire/jenkook/ TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin