"Afiyet olsun." kaşığımı elime alırken mırıldanmıştım. Jungkook ise hiç oralı değildi. Yemeğine odaklanmış hızlı hızlı yiyordu.Jungkook beni hatırlamıyordu. Ona kendimi hatırlatmam gerekiyordu. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Hatırlatma amaçlı kullandığım bir kaç cümle ise onu benden uzaklaştırmıştı.
"Jungkook, şeyi biliyor musun?"
Jungkook'un bakışları o an bakışlarımı bulmuştu. Aslında şuan derin bir iç çekip yüzümü avuclarımın içine yaslayıp saatlerce onu izleyebilirdim. Ah, ama bulunduğumuz durum pek müsait değildi. Şeyi biliyor musun demiştim. Neyden bahsedeceğimi bile bilmiyordum. Laf olsun diye ortaya laf atmıştım resmen.
"Neyi biliyor muyum?" elinde tuttuğu çatalıyla, gözlerini bana dikmiş şekilde, çok ama çok fazla yakışıklı duruyordu. Şuan onu öpesim vardı.
"Büyük annem, bana hep 'günün birinde bir melek gelecek, seni koruyup kollayacak.' derdi. Böyle bir şey olduğunu biliyor muydun?" batıyordum. Göle atılan taş gibi hızlı bir şekilde batıyordum. Neden dünyaya gönderilirken daha zeki birisi olarak gönderilmemiştim ki? Şuan Namjoon'un beynine ihtiyacım vardı.
"Benim meleğim yıllar önce geldi ve gitti. Hatırlamıyorum bile. Sadece adını hatırlıyorum. Ve onunla yaptığımız bir listeyi biliyorum sadece..."
Çatalımı masaya yavaşca bıraktım. Kendimi kontrol etmeye çalışıyordum. Şuan fazla heyecandan bayılabilirdim. Beni hatırlıyordu. Fakat çok çok geçmişten bir anısı olarak.
"Adı neydi?"
"Jimin."
Mideme, kozalarından yeni çıkmış, uçmanın nasıl bir şey olduğunu anlamak, o hissi tatmak için aynı anda uçuşan kelebekler dolmuştu. Sanki midem bulanıyordu. Ama kusacak falan değildim.
"Bahsettiğin listeye bakabilir miyim, lütfen."
Çatalını bırakıp ayağa kalktı. "Gel" hızla ayağa kalkıp söylediği şeye uydum. Odasına girdiğimizde çekmecesini açıp içinden ajanda çıkardı. Sayfaları hızlı hızlı çevirip, özenle katlanmış kağıdı aldı. Kağıdın katlarını açtıktan sonra bana uzattı.
«➡1. Melekler yemek yiyemez.» #Gayet de güzel yiyorlar#
«➡2. Melekler uyuyamaz.» #Kollarımın arasında mışıl mışıl uyudu.#
«➡3. Melekler su içmez. » #Dünyada su kıtlığı yaşanırsa eğer, Jimin yüzünden olur. Çok fazla su içiyor kkkk#
«➡4. Melekler tuvalete gitmez.»
«➡5. Melekler terlemez.»
«➡6. Melekler rüya görmez.» #Bu madde tamamen yalan. Masum rüyalar görmüyor. ¯\_(ツ)_/¯#
«➡7. Melekler kabus görmez.»
«➡8. Melekler banyo yapmaz.» #Su faturasını ona ödeteceğim. Banyodan çıkmak bilmiyor#
«➡9. Melekler yağmuru sevmez.» #Yağmuru seviyor. Bugün beraber ıslandık#
«➡10. Melekler karı sevmez.»
«➡11. Melekler şarkı dinlemez.» #Ona şarkı söyledim#
«➡12. Melekler denizi sevmez.»
«➡13. Melekler kitap okumaz.» #Kitap okumaya bayılıyor. Küçük Prensim♡#
«➡14. Melekler kahkaha atmaz.» #Kahakaha atarken kısılan gözleri, mükemmel sesi... #
«➡15. Melekler insanlarla eğlenmez.» #Gayet de güzel eğleniyoruz.#
«➡16. Melekler insanlarla birlikte film izlemez.» #Animasyon filmlere bayılıyor. O tam bir bebek (╯3╰)#
«➡17. Melekler insanlarla birlikte mutlu olmaz.» #Beraberken mutluyuz#
«➡18. Melekler insanlara aşık olmaz.» #Bana aşık olduğunu söyledi. Son gecemizi geçirirken#
«➡19. Melekler insanlarla öpüşmez.» #Öpüşmemiş olabiliriz ama onu uyurken öptüm. Çok tatlıydı.#
#Öpüştük. Beni sevdiğini söyledikten hemen sonra dakikalarca öpüştük (´ε` )♡#«➡20. Melekler insanlarla sevişmez.»
«➡21. Melekler insanlarla evlenmez.»
19. Maddeyi okurken elim istemsizce dudaklarıma gitmişti. O beni öpmüştü. Evet tamam öpüşmüştük onu biliyorum ama beni uyurken öpmüştü... Ona olan ilk öpücüğümü uyurken vermiştim. Haberimin olmaması üzücüydü. Ama Jungkook'un beni öpmüş olması mutluluk vericiydi.
Kağıdı tekrar katlayıp Jungkook'a uzattım. "Eksik kalmış maddeleri tamamlamaya ne dersin?"