🔞millet, smut var bu bölümde, rahatsız olacak okumasın lütfen. İlk defa smut yazıyorum. Kötü olabilir :/ iyi okumalar. 🔞
Jungkook'un öpüşüne karşılık vermeye çalıştım. Çalıştım çünkü hızlı ilerliyordu. Kolları belime dolanınca, ben de kollarımı boynuna doladım. Öpücüğümüz derinleşince kendimi tutamamış ağzına inlemiştim. Dudaklarımızı ayırıp kıkırdadı.Dudaklarıma hızlı hızlı kelebek öpücükler bırakırken kesinlikle sarhoş olmuş gibi hissediyordum. Jungkook'un hissettirdiği hisler mükemmeldi...
Bacaklarımdan tutup havaya kaldırınca dengemi sağlayabilmek adına bacaklarımı beline doladım. Bu sefer dudaklarımızı birleştiren taraf bendim. Jungkook'un eli kalçamda dolaşırken inlememek için alt dudağını ısırmıştım. Ağzıma doğru boğukça inlemişti bu hareketim sayesinde...
Kalçamı sıktırmış, üst dudağımı ısırmıştı. İnlemiştim. Hadi ama kim daha çok inleyecek diye deney mi yapıyorduk? Dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırıp boynuna yöneldim. Kokusu daha da sarhoş olmamı sağlarken biraz soluklandım ve boynunu ısırıp emmeye başladım. Yarın sabah bıraktığım izlerin çok güzel gözükeceğine adım gibi emindim. Kazağının uçlarından tutup yukarı doğru çekiştirdim. Ne istediğimi anlamış olmalı ki, sırtımı duvara dsha fazla yaslayıp bedenini düşmemem için bana yasladı. Kazağı yeri boylayınca ilk defa gördüğüm kaslarıyla ağzım açık kalmıştı. Bir kolunu belime dolamışken diğer eliyle çenemi tutup kendine yaklaştırdı. Tekrar öpüşmeye başlarken en sevdiğim şeyin ne olduğuna karar vermiştim. En sevdiğim şey şüphesiz ki Jungkook ile öpüşmekti. Ellerim kaslarında dolanırken, zaten birleşik olan bedenlerimize kendimi daha da ittirmiş, onu hissetmiştim. Dili ağzımın içinde dolaşırken saçlarıyla oynamaya başlamıştım bile.
Beline doladığım bacaklarımı yavaşca yere inditmiş, Jungkook'u yatağa sürüklemeye başlamıştım bile. Jungkook ise kıkırdamakla meşguldu. Komodinin üstündeki lambayı yakıp odaya az da olsa ışık girmesini sağladım. Jungkook'u yatağa itip kucağındaki yerimi almıştım bile. Boynuna tekrar ısırıklar bırakırken bu sefer biraz daha aşağı inip göğüslerini öpmeye ısırmaya başlamıştım. Sıra kaslarına geldiğinde yutkunmuştum. Başımı kaldırıp Jungkook'a baktığımda alnında boncuk boncuk terler birikmişti.
Eşofmanının lastiğini tuttuğum sırada dirseklerinin üstünde doğrulmuş beni seyrediyordu. Eşofmanını çıkardıktan sonra boxerını çıkarmıştım. Üyesini elime alıp yavaş yavaş çekiştirmeye başlamıştım bile, ardından ağzıma almış gözlerimizi birleştirmiştim. "Jimin" diye inlerken kafasını geriye doğru atmıştı. Hareketlerimi hızlandırıp gelmesini sağlamıştım.
Jungkook çevik hareketlerle yerlerimizi değiştirmiş üstüme çıkmıştı. Boynumda bıraktığı izlere yarın aynada imrenerek bakacaktım. Çok güzel olduğuna şimdiden emindim bile.
"Jimin, iyi ki geri döndün" demişti nefes nefeseyken ardından dudaklarımı dudaklarıyla örtmüştü.
İçimdeki doluluk hissiyle gözlerim kaymıştı. Canımın acısıyla dayanamayıp inledim.. Gözümden akan bir damla yaşı, Jungkook ellerimizi ayırıp silmişti.
Nefes seslerimiz birbirine karışırken ikimizde aynı anda tekrar boşalmıştık bile. Jungkook bedenini yana atıp gülümsedi. "Seni seviyorum..."
Yanağına öpücük bırakırken ben de gülümsemiş onu sevdiğimi söylemiştim.