Rim Sao-Hyun szemszög
Ekkor kinyílt a szobánk ajtaja, és egy fiú lépett be rajta. A fiú a folyosóról, akinek még mindig nem tudom a nevét.. Na jó ez már szánalmas, de hogy találta meg a szobánkat? Egyedül csak a tanárok tudják, én meg nem mondtam.
-Te meg mit keresel itt?- Kérdeztem kicsit bunkóan. A fiú mögött egy másik tűnt fel, aki láthatóan alacsonyabb volt az ajtóban állónál, ezért ugrálnia kellett,hogy észrevegyük.
-Én is itt vagyok ám! Namjoon told már odébb a valagad!- Lökdöste a fiút az ajtóban akinek ezek szerint Namjoon a neve. Én csak rák vörös képpel ültem az ágyamban. Rá néztem Minre mire észrevettem,hogy pedofil mosollyal néz rám. Értetlenül néztem rá,de ő csak tovább mosolygott.
-Miért jöttetek?- Kérdeztem Namjoonékat. Ekkor a másik fiú legugolt és átbújt Namjoon lába alatt. Amit én viccesnek véltem, ezért elkezdtem nevetni, úgy vergődtem mint egy hal a parton. A fiú Namjoon elé állt és elkezdte a mondandóját.
-A tanár küldött minket ide,ugyanis párokban leszünk. Egyébként Taehyung a nevem.- Mosolygott a fiú akiről megtudtuk,hogy Taehyungnak hívják. Amint észrevettem, a szemeivel Mint mérte végig.Amin nem lepődtem meg, mert teljesen modell alkata van.
-És ki,kivel lesz?- Kérdezte Min a csönd közepette. Ahogy láttam nem nagyon érdekelte a dolog, de engem annál inkább. Én nem leszek antiszociális! Nem, most nem! Most az egyszer megpróbálok csinálni is valamit..
-Sao lesz Nammal én pedig veled!-Mutatott rá Minre. Aki ezt hallva csak megforgatta a szemeit, és tovább bújta a telefonját. Felpattantam és azt véltem felfedezni,hogy én egy majdnem három fejjel magasabb fiúval fogok egy párban dolgozni. Oda álltam mellé ,és szó szerint felnéztem rá.
-A tanárnő azt mondta,hogy a torna terembe kell menjünk.-Folytatta Namjoon, mire én sóhajtottam és kiléptem az ajtón. Mindenki engem nézett, de nem tudom miért. Ekkor feleszméltem,hogy én egy kezeslábasban akartam menni. Lesütöttem a szemeimet és visszaballagtam a szobába.
-Sao, ha nem bánod akkor mi Taeval elindulunk a tesi terembe.-Mondta Min. Mire én válaszolhattam volna szó szerint karonöltötte Taehyungot és kirácigálta a szobából. Bakker, tudtam,hogy valamit tervez ez a nő személy..
-Namjoon kérlek fordulj el amíg öltözök.-Mondtam a fiúnak mire ő engedelmesen megfordult. Gyorsan le vetettem a kezeslábasom és magamra ráncigáltam egy térdig érő,zöld,fűzős szoknyát egy fehér ing kíséretében. Felvettem a cipőm ami egy fekete telitalpú volt aminek még egy kicsit magasított a sarka is. Csak azért,hogy ne tűnjek el Namjoon mellett..
-Mehetüünk!- Pózoltam volna mint egy idióta, de ekkor szó szerint kigáncsoltam saját magamat. Azzal a lendülettel előre estem az elöttem háttal álló fiúnak. A pólójában kapaszkodtam meg, hogy ne törtem össze magam. Amint sikerült megállnom a lábamon, elengedtem Namjoon felsőjét. Nam megfordult és rámnézett, szólásra nyitotta a száját,de én közbevágtam.
-Ne mondj semmit! Menjünk.- Mostmár teljesen zavarban éreztem magam. Hogy lehetek ilyen ügyetlen? Kérdeztem magamban ,és észre se vettem,hogy közben oda értünk. Ki nyitottam volna az ajtót erre Namjoon megállított.
-Inkább én mielőtt megint jelenetet csapsz!-Mondta nevetve, mire én csak durcás arcot vágtam. Kinyitotta az ajtót és beléptünk a terembe. Amint megpillantottam Mint, oda szaladtam hozzá és jól tarkón basztam a kezemmel. Erre ő csak rám nézett és elnevette magát.
-Mi volt ez a lepkefing?- kérdezte, mire én csak lehuppantam mellé, Namjoon meg mellém. Ekkor az igazgató elkezdte mondani a párok neveit. Mindenki külön, külön oda ment és kaptak egy könyvet. Mikor a mi nevünket hallottam elindultam az igazgató felé, átvettem a könyvet amin ez állt: Hogy fedezd fel a képességed?
Ez most komoly?! Visszamentünk a helyünkre, az igazgató egy ideig még beszélt feleslegesen, de szerintem senki se figyelt,mert a teremben nagy volt a hangzavar.
~Akane-san
YOU ARE READING
Varázsló Egyetem /Namjoon, Taehyung ff./
Fanfiction,,Üdvözöllek az Akagami Egyetemen!" Ez egy varázsló képző egyetem, amelyen megtanulhatod használni és kordában tartani az erődet. Ami nagyon fontos, hogy a gyakorlatoknál párban is ,,Varázsolhattok". És még pedig lányok a fiúkkal, fiúk a lányokkal...