BEN DE SENİ ÖZLEDİM

62 8 16
                                    

Bu bölümü Papatya__- itifat ediyorum iyi okumalar :3

Jimin'den

Eve gelmiştik Tae rahatına bak deyip odasına çıkmıştı bende her zaman ki kaldığım odaya gittim. Tahmin ettiğim gibi bir değişiklik yoktu. Ah klasik Tae işte deyip güldüm. Her neyse dolaba adımladım ve içinden kıyafet seçtim.

Giyinmeden önce banyo etmek istedim. Bu yüzden Taeye mesaj attım "banyoyu kullanıyorum" diye. Evet aynı evde olmamıza rağmen ona mesaj attım. Evet, evet! Bunu yaptım.

#######################

Şu anda yanımda gülmekten yüzü kızarmış bir adet Taehyung vardı. Hayır anlamıyorum ne olmuş yanına gelmeye üşenip mesaj attıysam.

"Artık gülmesen diyorum Tae fena olmaz."

"Ha-y-ırrr gül-meyee-yim diyorum ama of karnım ağrı-dıı."

"Hala gülüyorsun kazma!"

"Benn kazmaa ha dur bu daha komik lan! (Y/N içine Jin kaçtı heralde ndnxnjdjx)

Tekrar güldü gözlerinden gelen yaşı sildi sanki bu kadar komik olan ne vardı?

"Hayır komik olan telefondan yazman değil surat ifaden şu tipe bak." İç ses: Vay içini okudu adam. Lan ulan iç ses adam beni gömdü senin derdine bak!

" Ne varmış tipim de canım, mükemmelim kıskan." İç ses: Jimin bak senle ben bir bütünüz dur! Evet sen, ben oluyorsan evet mükemmelsin devam et.
İç sesimden tiksindim ve Taeye döndüm. Hey seni duyabiliyorum!

"....na.. laf...y..."

"Anlamadım Tae sesli konuşsana hem uzun zamandır konuşmuyorduk özledim seni."

Taehyung'dan

Ben de seni özledim Jiminie ama farklı bir özlem bu yıllardır duyduğum bir özlem. Hiç dokunamadığım tenine özlem duyuyorum mesala nasıl anlatayım kokunu özlüyorum.

Asıl en önemlisi de senin bana karşı olmayan aşkına özlem duyuyorum Chim Chim derler ya insan yaşamadığı ,tatmadığı, hissetmediği, dokunamadığı bir şeyi veya bir insanı nasıl özler? Diye. Bir zamanlar inan ki bana da saçma geliyordu.

"Taehyung!"

"Ovv efendim Jimin."

" Tae Tae beni endişelendiriyorsun gerçekten."

Ama sende bana öyle bakarak beni deli ediyorsun Chim Chim. (Y/N ama içinden söyledi misafirdir sonuçta hdnxndnx)

" Özür dilerim Chim Chim bu aralar baya yorgun düştüm işlerde yoğun zaten o yüzden yoksa başka bir sorun yok."

"Gözlerin bana başka şeyler anlatsa da V yine de ısrar etmeyeceğim her zaman ki gibi bana istediğin zaman da anlatmanı bekleyeceğim."

Deyip gülümsedi bende o güzel gülümsemeye kayıtsız kalamadım ve bende gülümsedim kollarını açtığında hemen sarıldım. Yine o mükemmel kokusuna sığındım ama bu iyi bir şey değildi tabi. Çünkü o beni tamamen arkadaşı olarak görüyordu, bana sığınıyordu ben ise ona aşkımı ilan edemeyip korkakça ondan kopmamak için arkadaşlığa sığınıyordum. Gerçekten korkak bir aptaldım ama yaşama sebebim vardı ve o sebeblerimin başında geliyordu. Çünkü farklıydı ne olursa beni sorgulamıyordu sadece anlattığım da dinleyip yanımda oluyordu yargılamıyordu beni yani ben onu boşa sevmiyordum. O sevilmeyecek bir adam değildi.

Kısa oldu biliyorum ama elimden geleni de yapıyorum umarım beğenirsiniz :)

Hayat ani Dünya fani bir kere de vote verseniz ne olur yani?

HOT MARATHON //JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin