O ADAM

47 7 18
                                    

Ağlıyorumsu *^*
Bu arada bu bölüm mucahitt49 itifaten  :)

Taehyung'dan

"Nasıl o sana dokundu Jimin?!"

O an gözlerinden yaşlar aktı Jiminin. Bütün zaman durdu benim için, sanki bedenimi bir öfke kapladı ama anlayışlı olmalıydım,empati kurmalıydım biliyordum.

"Özür dilerim"

Hemen sarıldım Chim Chimime.

"Anlat bana Jiminie ne oldu?"

İç çekti, iç çektim.O güzel gözlerinden yaşlar düştü. Sinirden delirmek üzereydim, onu bu hale getiren kişiyi bulup öldürmek istedim.

"T-tae çok korktum ben, b-ben ona güvendim ama o bana dokundu ben de daha fazla dayanamadım  direndim, tacizleri çok rahatsız ediciydi...En son bana dokunmuya da çalışınca kaçtım bir daha tedaviye gitmedim!"

Şokla Jiminime baktım o herif bir iğrenç bir mahlukattı. Buna nazaran  masum olan, hayatımı gül bahçesine çeviren adama dokunmuştu. Tam olarak olmasada benim  kıyamadığım masum adama o iğrenç düşünceleriyle sahip olmaya kalkmıştı işte o an beynimden vurulmuşa döndüm. Ciddi anlamda donukça ağlamaktan kızarmış gözlere bakıyordum. Hepsi benim hatamdı " ben de seni üzmemek için "(Jimin diğer bölümde demişti) o benim için o lanet yere gitti. Ona yardım etmek istedim ama daha da berbat ettim.

"Tae lütfen c-cevap ver"

Jimine dönüp yüzünü okşadım.

"Seni eve bırakacağım tamam mı? "

Kafasını salladı.

"Sen bir yere mi gideceksin? Beni bırakma"

Gözlerim doldu.

"Jimin özür dilerim hepsi benim hatam eğer seni zorla-"

"Hayır sus senin hatan değil nereden bile bilirdin ki?"

Bana sarıldı ve gözlerimi bakıp burukça gülümsedi ve ben acıdan biraz daha çürüdüm.Merak etme Jiminie bunu onun yanına bırakmayacağım.

Ben geldim yeeyy bu arada bölüm nasıldı? Kısa bir bölüm oldu ama neyse.

Sizce Taehyung'un aklında ne var?

Bu arada karakterlerim vote istiyor hiç hiç olmasa bari yorum yapsınlar diyor. :*

Neyse umarım beğenmişsinizdir sizi seviyorum ay lav yusu görüşmek üzere canlar.👋

HOT MARATHON //JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin