Prolog

350 18 1
                                    

  

Před dávnou dobou žili čtyři výjimeční kouzelníci. Byli to největší kouzelníci tehdejší doby a udělali něco, co zlepšilo svět. Zajistili lepší život pro tisíce nových generací kouzelníků. Ve Velké Británii založili školu čar a kouzel. Založili Bradavice.

Jistě většina z vás tyto osobnosti poznává. Byli to; Helga z Mrzimoru, Godrik Nebelvír, Rowena z Havraspáru a Salazar Zmijozel.

Po smrti zakladatelů žila jejich krev dlouhá tisíciletí. Žili až do té doby, kdy se jeden z dědiců povýšil nad všechny ostatní a stal se z něj velký černokněžník. Byl to nástupce Salazara Zmijozela- Tom Marvolo Riddle. Zavraždil zbývající dědice a ukončil tak dlouhé linie rodů zakladatelů. Předměty, které se v rodinách dědily už od počátku, změnil na viteály a použil k vlastním temným účelům.

Předměty se utápěly v temnotě, dokud je jeden zvláštní chlapec neosvobodil od černé magie, která v nich přebývala. To jim dalo možnost znovu se scelit a zářit tak, jako nikdy. Po velké bitvě se navrátili do Bradavic a nyní čekají...

Zakladatelské rody vymřely, ale jejich magické předměty stále přetrvaly a ony to takhle nenechají. Jednoho roku se narodí čtyři výjimeční kouzelníci. Budou stejně výjimeční, jako byli jejich předci. A až se narodí, rody se znovu obnoví a bude nimi proudit nová krev. Krev zakladatelů.

Krev zakladatelů [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat