"Biraz oğlunuzdan bahseder misin, Hanbi teyze?" Merakla sorduğumda yanımdan gelen ince sese döndüm.
"Chanyeol!" Annem bana kızarken omuz silkerek ona baktım. Hanbi teyze beni asla kırmazdı biliyordum. Sadece merak ediyordum. Bu zamana kadar asla ondan bahsetmemişti. Ama bu gece onu anlatması için ısrarcıydım.
"Ah, elbette. Seni hiç kırar mıyım?" dedi burukça gülümserken. Ben de ona baktım usulca. Ellerini önünde kavuşturmadan önce cebinden bir fotoğraf çıkardı. Balkabağı kostümü giyen o tanıdık bir yüze sahip minik adama bakmıştım usulca. "Bak bu o. Byun Baekhyun. Benim, bizim biricik oğlumuz. Sen doğmadan üç yıl bir ay önce çekildi bu fotoğraf. Ah, o fazla sevimli ama bir o kadar da sessizdi. Ağırbaşlı birisi olacağını hissetmiştim hep. Ama yeri geldiğinde de gülecekti. Hissetmiştim.
"Baekhyun... Baekhyun çok güzel bir çocuk olacaktı. Belki de olmuştur bile. Bilmiyorum. Hiç de bilemeyeceğim. Biliyor musun kuzeni Jongdae ona hep Bacon derdi. Bacon denilince ona o kadar sinirlenirdi ki huysuz olurdu tüm gece. Hatta Jongdae'nin suratına yemeğini tükür ya da o ne zaman onun gazını çıkartmak istese kusardı üzerine." Bununla beraber gülmüştü Hanbi teyze. Ben ise aklımda dolanan bir kelimeyle yere bakmıştım. Bacon...
Bizim Bacon, o Bacon olabilir miydi ki? Sahiden o olabilir miydi? Elimde tuttuğum bu fotoğraf ona ait olabilir miydi ki? Ama nedense bana hiç öyle gelmiyordu. O Bacon, benimki ise ne yapardım, bilmem. Hoş o Bacon'ın bu Bacon olmadığından emindim. Hem de adım gibi.
"Bacon mı?" dedim ister istemez durağan bir sesle. Elimdeko fotoğrafa bakarken gülümsemiştim.
"Ah, evet." durdu ve dudağının kenarını gösterdi titreyen elleriyle. "Bak, dudağının hemen orada minik bir beni vardı. Bir kız olsa birçok erkeğin canını yakacağını düşünür olurdum. Hoş hala da öyle düşünüyorum. O benim en değerli varlığım idi. Hangi cinsiyetten hoşlandığı pek de umurumda olmazdı, Chanyeol-ah. Olmayacakta. Tek istediğim burada olması."
Hüzün dolu gözlerle bana bakarken Hyungwook amca ile babam bahçeden içeri girmişlerdi. Arkalarından ise başımı döndürecek güzellikteki o güzel varlık girmişti odaya.
"Size bir sürpriz getirdik. Bu minik adam benim haylaz oğlumu görmeye gelmiş." Babam onun omzuna kolunu attığında ayağa kalkmış ve yanlarına doğru ilerleyerek ona sarılmıştım.
"Sans Abri! Burada ne işin var?" Merakla demiştim. Annem de şaşkınca bakıyordu ona. Ona Bacon diye seslenmesinden korkuyordum. Hanbi teyze umutlanmamalıydı.
"Bize adını da söylemedi hiç. Ayıp etti." dedi Hyungwook amca. O anda aklıma bir isim gelmişti. Hemencecik adını söyleyip onunla def olmak istiyordum buradan. Kollarımı üzerimden çeksem de elini sımsıkı tuttuğumda o da benimkini sımsıkı kavramıştı.
"Ah, Hyungwook amca. Onun adı Byong Baehyun. Biraz fazla tedbirlidir ad konusunda. Değil mi, Baehyun?" imali bir şekilde demiş ve ona bakmıştım. Bana biraz daha sokulurken kafasını sallamış ve usulca bana bakmıştı. Hanbi teyze de gülümserken. Bacon'ın titrediğini hissedebiliyordum. "Bizim gitmemiz gerek. Zaten ben de tam kalkıyordum."
"Ama C-"
"Görüşürüz anne, görüşürüz baba, görüşürüz Hanbin teyze ve Hyunywook amca. Ama biz Bae ile sahile gideceğiz. Söz vermiştim ona. Bye!"
Her şeyimi toparlamış ve Bacon'ı da sürükleyerek evden çıkmıştım.
***
Tüm o kaos ortamından sıyrıldığımızda durmuş ve önümdeki minik bedene bakmıştım. Mahcup gözüküyordu. Ama mahcup olmalıydı da. Ah... Söz dinlemeyen minik bir fareydi.
"Bacon! Sana özellikle gelme dedim. A-"
"Chanyeol-ah. Dayanamadım. Sensiz çok korkunç geldi. Üzgünüm." Bana sarıldığında dudaklarımda ufak bir gülümseme belirdi. "Ve... Oradaki o insanlar. Hyungwook amca ile Hanbi teyzen... Bana fazla tanıdık geldiler. Çok tanıdık hem de."
Tanıdık...
Y/n: slm genjler
Nbr
Yeni bir fic attım
Bakın ona
Sizi öpeyrum
Diğer bölümünde düz yazı olması size bağludur da
İstediğim ilgi alırsam
Diğer bölüm opusmeli bir şey yazabilirim dmdmdmdm
Keyfime göre ilerliyor çünkü fic fkdmkd
Sizi seviyorum muyah
Not: 10 BÖLÜM.BIRIKTIRIRIM.DEDIM AMA BIRIKTIREMEDIM
ONDAN BÖYLE
BB
SIZI
SEVİOM
MYAH